הבדלים בין עיצוב בית ודירה


עברתם לבית של הסבתא? הוא בטח מיושן ועתיק ועיצוב חדש לא יזיק! רכשתם בית חדש? כולם יודעים מהו בית חלומותיהם, תכנון מושלם לאופן שבו ביתנו המדהים ייראה. אך אין זה משנה אילו סכומים של כסף נחליט להשקיע בו, לרובנו אין את הידע, הניסיון, או הסבלנות לתכנן את כל הפרטים הקטנים – אז אנחנו בוחרים לשכור ארכיטקטים ובעלי מקצוע שיסייעו לנו להשלים את המשימה.

צריכים למצוא עיצוב בית? לפניכם מידע וכמה עצות שיעזרו לכם להתוודע להתחום.

ארכיטקטורה היא שם של תחום רחב מאד שמתחלק ל-3 קטגוריות בינים: אדריכלות ותכנון מבנים, אדריכלות פנים ועיצוב נוף. בשלב ראשון, פונים לאדריכל הבניין, אשר מצכנן את המבנה המוזמן על חלקיו, מתוך התחשבות בשיקולים אשר משלבים בין היפה לשימושי, ובנוסף עורך את התכנונים שקיימים בכל מבנה, כגון מערכות מים, איוורור, חשמל, תקשורת ותאורה.

מעצבי פנים מופקדים על הפיכת החללים הפנימיים של הבניין לפרקטיים וחינניים ככל האפשר, וזאת באמצעות בחירה נכונה של הריהוט, של פריטי הדקורציה ושל הקונסטרוקציה ע"פי התפקיד המסויים של כל אחד מהחללים השונים – חדר שינה, חדר עבודה איזור מסחרי ועוד.

לבסוף, אדריכלי נוף מופקדים על התאמת האזור הסובב את הבניין לתנאי השטח – החל משלב בחירת סוגי קרקע וצמחיה מתאימים, וכלה בבחירת אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים דקורטיביים במים, אדמה וצמחייה, בשילוב של יופי ופרקטיות.

מעוניינים למצוא מעצב פנים?

צריכים אדריכל טוב? בררו אצל חברים וקרובים אם הם יכולים לתת לכם המלצה אודות מישהו מסוים או סטודיו ששכרו לעבודה בעצמם.

בזמן חיפוש בעלי מקצוע מהתחום, הדרך הטובה ביותר להתרשמות היא על ידי עיון בתיק העבודות.

אך אין להסתפק בזה בלבד, בקשו גם לראות במו עיניכים מספר עבודות במבנה או סביבה שתוכננו ע"י האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

לבסוף, נסו להגיע כשבידכם רעיונות מוגדרים, אך השתדלו להישאר גמישים ותנו לאדריכל לעשות את עבודתו במלואה.

סקרנים ליותר? תנו מבט באתר האינטרנט למגוון עצות שימושיות.

כתיבת תגובה