הגרלת גרין כארד מיוחדת

מה אתה חושב על עבודה בחו"ל? לפני כ15 שנה, אחי הגדול טס במטרה לעבוד בסין במשך שנה שלמה. ההורים פחדו ורצו שיחזור מהר. אבל כשחזר לארץ, זה היה אחרי מסעות וטיולים, קניות מאסיביות, הרפתקות מגוונות, וכמובן, המון כסף. הקנאה אכלה אותי… כמובן שלאחר שירותי הצבאי ערכתי טיול משלי, ועתה אני יכול להסביר לכם כל מה שתרצו לגלות לגבי הגרלת גרין כארד.

מה חוץ מעבודה?

אחד הדברים היפים בעבודה בחוץ לארץ הוא שזכית בחוויה כוללת. אין ספק, התנאים לא קלים והימים ארוכים ומתישים, ועדיין, בערבים אתה חופשי, מכיר תרבות אחר וחווה הרפתקות במקום חדש לתקופה מסויימת. כ"כ הרבה יתרונות, מבלי להזכיר את סכומי הכסף הגדולים שמרוויחים בעבודות כאלו. פרט לזה, בפרק הזמן שלך במדינה הזרה, תוכל גם ללמוד תחום עיוני כלשהו, ולהתמקצע בו לפני שובך למשק בארץ.

מה זה Master Visa? מייד אסביר הכל.

איך אני מתארגן?

אם תרצה לחיות במדינה זרה כלשהי, תצטרך קודם כל להנפיק ויזת תייר; כל ממשלה והתנאים שהיא קבעה לגבי שהות תיירים. לעתים, סוגה של הויזה ישתנה באופיו לפי אופי ביקורך, אבל ברוב המדינות, כאשר תרצה לסדר לעצמך ויזה – תצטרך להביא תמונות פספורט, להנפיק לעצמך דרכון ולקבוע תור עם שגרירות אותה המדינה. טוב גם שתתעדכן על סמך שגריר המדינה המיועדת לגבי הקבלה של הויזה, אך בכל זאת יש פה מס' טיפים כללים שיעזרו לחסוך זמן:

חלק רחב מתהליך הוצאת הויזה ניתן לעשות באמצעות האינטרנט. בקר בפורטל של השגרירות ע"מ לא לבזבז זמן.

דאג להופעה החיצונית; כמו בכל פגישה, משקל ההתרשמות הראשונית הוא קריטי.

זכור להוציא תמונות דרכון מעודכנות. במידה ושכחת להביא – בד"כ אם תמהר, תספיק להנפיק אותן אצל צלמים שמצויים בקרבת מקום.

ודא שהבאת עליך כסף במזומן, שיהיה עליך.

אילו עבודות יש?

כמובן, יש הפתעות בחיים, ובכל זאת, תחומי העבודות המוצעות לצעירים ללא ניסיון – לא רבגוניים במיוחד, ולרוב כוללים מכירות בקניונים ומוּבינג. ואעפ"כ, לכל סוג עבודה – פלוסים משלו, לפי המדינה והמעסיק הספציפי.

צריך אינפורמציה ממוקדת יותר בנושאים כמו רילוקיישן?השאר את תגובתך ואשתדל לענות במהירות האפשרית. שיהיה בכיף!

כתיבת תגובה