הדברה ברמת גן נגד פרעושים ופשפשים

מתבלבלים בין פרעושים ופשפשים? אנכם בטוחים מהו ההבדל בין שני המזיקים הזעירים? הגעתם למקום הנכון, רוב האנשים אינם מבדילים בין הפרעושים והפשפשים, כאן תוכלו למצוא מידע שימושי אודות הדברה ברמת גן נגד פרעושים, המלצות של מדבירים מוסמכים וההבדלים בין השניים.

מה ההבדל בין פרעושים לפשפשים?

מקורם של הפרעושים הוא בעיקר חיות מחמד, הפרעושים מגיעים אל בית האדם באמצעות חיות מחמד. אם אתם מגדלים בבית כלב או חתול כדאי להקפיד להעניק להם טיפול נגד פרעושים למניעת התופעה. פשפשים הם גם כן יצורים זעירים וטורדניים, ישנם כמה סוגים של פשפשים כאשר לכל פשפש תכונות ומקור משלו. כך למשל, קיים פשפש מיטה, פשפש גינה וכן הלאה.

אלו פשפשים נפגוש בבית?

הפשפשים אותם נפגוש באזורי המחייה של האדם ובעיקר בבית הם פשפשים המקננים בתוך מיטות ורהיטים המשמשים בעבורם בית גידול אידאלי. הפשפש זז ממקום למקום במהרה וקשה מאוד לתפוס אותו. שימו לב, בניגוד לפרעושים הפשפשים אינם מקפצים ממקום למקום אך הם עודם מהירים מאוד. פשפשים נטפלים לרוב לחיות המחמד של הבית, אך גם בני אדם סובלים מעקיצות של פשפשים. העקיצות של הפשפש צורבות ומגרדות, הן משאירות על העור סימן של נפיחות ואדמומיות. כדאי לדעת כי פשפשים מתרבים במהרה, כבר בתוך כמה שעות מצליחה הנקבה להטיל ביצים ולהשאיר בביתכם אלפי פשפשים נוספים.

בואו להכיר את הפרעושים

ככל שנדע יותר על המזיקים הזעירים והעוקצניים כך נצליח למגר מהר יותר את התופעה ולסלק אותם מהבית. הפרעושים הם חרקים טפילים זעירים נטולי כנפיים, הם מנתרים לגובה רב בקלות ונעים כך ממקום למקום. ביצי פרעושים הנותרות בבית תוכלנה לבקוע גם בעוד כמה חודשים, הביצים מתאפיינות בכושר הישרדות גבוה.

הקדימו להזמין הדברה רגילה או הדברה ירוקה נגד פרעושים מיד כאשר ישנם סימנים ראשונים לנוכחות הפרעוש או הפשפש בבית. כדאי להזמין מדביר בעל התמחות לטיפול בביצי פרעושים. אם אנכם בטוחים האם מדובר בפשפשים או פרעושים יוכל צוות ההדברה לבחון את הדבר בעבורכם תוך התאמה נכונה של חומרי ההדברה הדרושים להשגת התוצאות הטובות ביותר.

כתיבת תגובה