הדברה מודיעין מכבים רעות

יש זוחלים בחצר שלכם?

איזה אדם לא שמע על הרגע המלחיץ הבא, נכנסים בלילה לחדר המקלחת ומוצאים שם חרקים. חרקים, עכברים ונחשים מהווים מטרד אמיתי, לא רק בגלל הגועל, לעיתים הם יכולים להעביר מחלות. אז מה עושים אם יש מזיקים אצלנו בבית?

למטרה הזו יש הדברה מודיעין!

יש סיבה לחיות בסבל אם ניתן לטפל בבעיה לצמיתות? מדבירים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לטהר את החצר ולבסוף גם לשים קץ למזיקים. לרוב לא תצטרכו לבצע הדברה בשפלה למשך זמן רב. מתי בדיוק חשוב לקרוא למדביר?

כיני יונים

יש לשלשת יונים בכל מקום? כשיש בקרבה בעיית יונים, אין צורך להשתמש בחומרי הדברה. היום קיימות כל מיני דרכים שמרחיקות את הציפורים בלי פגיעה בהן. לדוגמא, רשתות מיוחדות וחפצים צבעוניים.

הרחקת עכברים

יש חולדות במרתף? קיימות דרכים לטיפול בבעיה של מכרסמים מציקים; אפשר להשתמש במלכודות, לפזר בבית חומרים כימיים או להיות ירוקים ולפזר חומר בעל ריח שמפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

הדברת ג'וקים

רובנו לא אוהבים ג'וקים – הם מביאים לכלוך, בעלי מחלות ומאוד מפחידים. מדביר מוסמך יכול להיפטר מהמזיקים ללא בעיה בעזרת שיטות הדברה וטיפול כולל.

דבורים או צרעות

צרעות ודבורים בתוך הבית שלנו זו בעיה שמסכנת אותנו. עקיצה של צרעה או דבורה כואבת מאוד, ועדיף להימנע מהעניין. חברות הדברה יודעות כיצד רצוי לטפל בקן הצרעות במהירות.

איזה דברים צריך לדעת על הדברה קריות לפני שאתם מתחילים?

במקרה בו יש מזיק בבית או בגינה, אין מנוס אלא לפנות לחברה הדברה. צריך לבדוק מראש שמולכם ניצב מדביר מוסמך שקיבל רישיון מתאים בשביל עבודת ההדברה, ושלא מדובר בחומרי הדברה מסוכנים שפוגעים בצמחייה ובבעלי חיים באזור.

למידע שימושי לגבי הדברה ומדבירים, תגלשו באתר http://www.hadbarah.com. בהצלחה!

כתיבת תגובה