הדברות – לגבי הסוגים של ההדברות

כדי להרחיק בעלי חיים ומזיקים משדות חקלאיים או מהבית, שעושים פעולות שנקראות בשם הכולל, הדברות . קודם כל כל צריך לבדוק היטב כי למבצע הדברות יש רישיון תקף וכי כל תכשירי ההדברה קיבלו את אישורו של משרד הבריאות, באמצעות הדברה יתאפשר לכם להיפטר ממכרסמים וחרקים, עטלפים ויונים.

הדברות – איך למנוע הופעתם של מזיקים

1. הדברות בחקלאות – מזיקים לא מעטים נטפלים לגידולי החקלאות ופוגעים בהם. במטרה למנוע את הנזקים אנו מבצעים הדברות. במטרה שלא לפגוע בגידולים החקלאיים , מתבצע שימוש זהיר בכמות לא מוגזמת של חומרי הדברה כימיים, ועל אף הזהירות, קיימים בכל זאת בחומרי ההדברה מרכיבים מסוכנים.

2. הדברות בבית – הדברה ירוקה נפוצה ביותר גם בישראל וגם בעולם כולו ומשום כך בזמן שמבצעים הדברות בבתים מבצעים זאת בהתאם לשיטה הזו. השימוש בחומרי הדברה שלא רעילים הופכת את ההדברה הירוקה למועילה מכיוון שאינה גורמת נזקים לדיירים הגרים בבית ואפילו שומרת על איכות הסביבה.

3. מניעה – במטרה שההדברה תהיה מועילה יש צורך לנקוט תחילה בפעולות של הקפדה על הניקיון שימנעו את הופעתם של המזיקים . לא להשאיר שיירים על המשטחים במטבח או על גבי שולחן האוכל, לא להשאיר פחי זבל גלויים ולייבש מים עומדים. אם נשמור על ניקיון והיגיינה לא נזמין את החרקים המזיקים ולא נצטרך לבצע הדברות.

ריסוס – על אודות חומרי הריסוס השונים

1. ע"י חומר ריסוס המצוי בתוך מכשיר מתאים ניתן לבצע פעולת הדברה להרחקתם של מזיקים. אפשר לעשות ריסוס בדירה באורח עצמאי של רכישת מרסס ביתי, ולמטרת ריסוס מושלם ומקצועי יותר צריך לערוך ריסוס באמצעות חברת הדברות.

2. ריסוס מיועד לקטול חרקים וזוחלים כגון נמלי בית, תיקנים, עכבישים וכדומה. בדרך כלל עושים ריסוס בבתים פרטיים או בבניינים משותפים.

3. במטרה שלא ייגרם נזק לסביבה והדיירים, חיוני מאוד להזמין חברה שמבצעת הדברות וריסוס שעושה שימוש בחומרי הדברה תיקניים ושיש להם אישור ייעודי ממשרד הבריאות.

4. כשמזמינים ריסוס יש להקפיד על מילוי הוראותיו של מבצע ההדברה, לאחר ביצוע ריסוס חיוני ביותר להותיר חלונות ותריסים פתוחים כדי שהבית יתאוורר ולפעמים רצוי לעזוב את הדירה לכמה שעות , במיוחד נשים בהיריון , קשישים וילדים קטנים.

הדברת טרמיטים – לבלום פגיעה ברכוש

1. טרמיטים הינם יצורים קטנים בעלי דימיון לנמלים אשר אוהבים מאוד לאכול מוצרי עץ. הטרמיטים מכרסים את העץ וגורמים נזקים גדולים לרכוש ולרהיטים בבית.

2. יש לפעול כנגד הטרמיטים באופן שיטתי ויעיל היות והם צבא חרוץ ומאורגן, לכן, למטרת הדברת טרמיטים יש לפנות לחברה רצינית שיש לה את כל הידע הנדרש והציוד המתאים.

3. לכל מושבת טרמיטים מתחת לאדמה יש מלכה שעומדת בראשה, הדרך הבטוחה לפגיעה במושבה היא על ידי ניתוק המלכה מהמושבה, בגלל זה מחדיר המדביר חומר הדברה לתוך האדמה באיזור המצאותם של הטרמיטים והחומר מביא לפגיעה בהם ובכך נוצר נתק ביניהם והטרמיטים נפוצים לכל עבר.

4. כשאתם מגלים חורים ברהיטים ואבקה לבנה, אל תתמהמהו. כדאי להזמין מיד הדברה מקצועית. ככל שתחכו הנזק רק יגדל.

כתיבת תגובה