הדפסת טפטים.

בעבר, היו נחשבים ציורי קיר לפופולרים מאוד ואנשים הביעו התלהבות כלפיהם. כיום, הם מלהיבים פחות וזאת בעיקר משום שעם התקדמותה של הטכנולוגיה וכניסתן של מכונות חדישות בתחום ההדפסות, ניתן לבצע הדפסת טפטים ברמה גבוהה מאוד. הדפסת טפטים מתבצעת באופן ישיר על טפט עשוי נייר ויניל איכותי באמצעות טכנולוגיית הדפסת UV ישירה אשר גורמת לכך שאיכות ההדפסה תישמר לאורך זמן רב ללא דהיית צבעים. נוסף על כך, הדפסת התמונה על הטפט שומרת לחלוטין על הפרופורציות שלה וכל הפרטים הקטנים שבה נלקחים בחשבון ומובאים לידי ביטוי בהדפסה.
בבית הדפוס Pixelim אנו מומחים בהדפסת טפטים מכל הסוגים ובכל הגדלים. אנו מדפיסים טפטים בהתאמה אישית ואפילו מבצעים דברים מורכבים יותר כמו הדפסת טפטים בתלת מימד אשר מעניקה לחלל מראה עיצובי מושלם!
הדפסת טפטים הפכה בשנים האחרונות לדרך הפופולרית ביותר בתחום עיצוב פנים, וזאת משום שמגוון האפשרויות הן בלתי מוגבלות ואפשר להדפיס על טפטים כל דבר שאתם חולמים עליו תמורת סכום כספי ששווה לכל כיס.
לאחרונה אנו נתקלים ביותר ויותר אנשים שמחפשים לשדרג את חלל הבית או המשרד שלהם ע"י יצירת אווירה נינוחה ורגועה והם בוחרים לעשות זאת דווקא באמצעות שירות הדפסת טפטים מכמה סיבות:
1. הוצאה קטנה

2. מעניק אווירה ויוצר אפקט עיצובי מהפנט
3. עמיד ונשמר לאורך שנים רבות
4. התקנה פשוטה.

אז אם גם אתם חולמים על דירה עם נוף לים או אם בא לכם לפנק את הילד שלכם כך שיתעורר בכל בוקר מחדש בחדר שעל הקיר שלו נמצאת דמות הילדים שהוא הכי אוהב, טפט קיר הוא הפתרון המושלם עבורכם!
פנו אלינו באחת מדרכי יצירת הקשר הנוחות לכם ושאלו אותנו לגבי הדפסת טפטים והמומחים שלנו ישמחו לייעץ, לעזור ולהגשים לכם חלום. יש לנו אינסוף רעיונות ויהיה לנו לעונג לחלוק אותם איתכם!

כתיבת תגובה