הדפסת תמונות על קנווס

הדפסת תמונות על בדים מקנווס
בד הקנווס הוא בד המשמש אומנים וציירים רבים בעולם בתור משטח עבודה בסיסי. חנויות צילום ואף בתי דפוס למדו להכיר את התכונות החיוביות של הבד גם בהדפסה, וכיום ניתן לקבל תוצאות מעולות ביותר בהדפסה על בד מקנווס של תמונה ציור או פוסטר. חנויות רבות באינטרנט מציעות הדפסת תמונות על בדים מקנווס, מה שמאפשר לכל אחד לקשט את הסלון בבית או את שאר חדרי הבית בתמונות ותמונות מיוחדים: מתוך מגוון תמונות הקיימות באתר או מתוך המחשב הביתי שלכם, ניתן לבחור להדפיס על הבדים מהקנווס תמונות ישירות מהמצלמה הביתית או מהמצלמה של האייפון או של  הנייד שלכם.
הדפסת תמונות על בד מקנווס  דרך האינטרנט
באמצעות ממשק אינטרנט ידידותי אשר קיים באתרים כאלו, הם מסוגלים לאפשר ללקוח לבצע הדפסת תמונות והזמנתן באמצעות האינטרנט. דרך בתי דפוס אינטרנטיים אלו הפכה הדפסת תמונות על בדים מקנווס למהירה זולה ולממש לא מסובכת: תחילה, יש לבחור את התמונה שאותה אתם מעוניינים להדפיס, מתוך מגוון הציורים ותמונות הקיימות באתר, או פשוט מתוך המחשב האישי שלכם – תמונה משפחתית של אחד האהובים שלכם. לאחר שבחרתם את התמונה אתם מתאימים את התמונה לגודל הבדים מהקנווס הרצוי, רוב האתרים מציגים את הגדלים הקיימים ולידם את עלויות ההדפסה על גבי הבד.
יש לקחת בחשבון כי קיימים הבדלים בין החנויות השונות וזאת משום שלא כולם משתמשים באותה המדפסת. יש חנויות העושות שימוש במדפסת איכותית ויש חנויות העושות שימוש במדפסת פחות איכותית, על כן, מומלץ לקרוא ביקורות ולשמוע חוות דעת מאלו שכבר הזמינו מאתרי החנויות באינטרנט וזאת על מנת שלא להתאכזב מאיכות התוצר הסופי, לאחר שכבר שילמתם את התשלום וקיבלתם את התוצר בדואר או עם שליח. הרי שלרעיון הדפסה של תמונות על בדים מקנווס באמצעות אתרי האינטרנט יש יתרונות וחסרונות, ואחת מהן – שאין אנו רואים את התוצר ישירות בעיניים ומאשרים אותו.
הדפסת תמונות על בדים מקנווס – מחירים ועליות
אז כאמור, בטרם הזמנת הדפסה על קנבס של פוסטר או תמונה, אכן מומלץ לערוך סקר שוק גם מבחינת מחירים ועלויות הדפסה וגם מבחינת איכויות ההדפסה על בד קנבס . כדאי לשים לב אילו מדפסת מדפיסה את התמונות שלכם על גבי הבדים מקנווס – רצוי שהמדפסת תהיה איכותית דיו, על מנת שההדפסה תצא כמו שצריך. הדפסת תמונות על בדים מקנווס חייבת להיות איכותית וצפופה על מנת שהפוסטר יהיה ברור וניתן יהיה לראות את הפרטים הקטנים בתמונה גם מרחוק.
הדפסת תמונות על בדים מקנווס  מעולם לא היתה פשוטה יותר!

כתיבת תגובה