הובלות בתל אביב או הובלות בירושלים?

אין כמו לעבור!

עבור מרבית האנשים המעבר למקום חדש זה הליך משמח. מדובר על שלב שנותן הזדמנות לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין חפצים שאספנו, לעשות סדר ולהכניס את החדש. עם זאת, כשעוברים לבית חדש צריך להקפיד ולבחור חברה בעלת ניסיון שתארוז עבורנו את רכושינו היקר ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר נוח וזריז כמה שאפשר.

מה צריך לבדוק כשמחפשים הובלות במרכז?

הרכיב הראשוני שמרבית האנשים ימהרו לבדוק הוא מחיר ההובלה. המחיר אכן מהווה נתון עיקרי בהחלטה על בחירת המוביל עבור רוב האנשים, השאלה אם מחיר נמוך תמיד משקף את הפתרון האולטימטיבי?

שלא תהיו מופתעים אם מצאתם הובלה לכל המשרד בשבע מאות שקלים וכשאתם ארוזים ומוכנים הגיע גבר בודד עם מסחרית קטנה וישנה. כמו שלא הייתם מפקידים את הרכב בכל מוסך, למה שתשימו את הרכוש שאספתם כל חייכם בחסדיו של חאפר, גם הצעתו זולה בהרבה.

איך תבחרו חברת הובלות

אם בחיים לא עברתם כדאי לכם לערוך השוואת מחירים. ע"י ביצוע השוואה של הצעות מחברות שונות תוכלו לקבל מושג מה כל חברה ממוצעת נותנת לכם ועבור איזה מחיר, לאחר מכן תוכלו לדעת עלויות שונות ולהחליט על המחיר אותו אתם יכולים ומוכנים להוציא ולהיות בידיעה שאתם מקבלים את הטוב ביותר במחיר הזה. בבחינת הצעת מחיר של הובלות בתל אביב המחירים יהיו שונים בגלל:

ניסיון בתחום והמלצות – חברות הובלות הפועלות בענף מס' רב של שנים מעסיקות צוותים מיומנים ומנוסים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בצורה מהירה תוך כדי הקפדה ושמירה על הרכוש האישי שלכם. לחברות הובלות אלו לקוחות רבים ויש באפשרותן להראות מס' רב של המלצות.

אחריות וביטוח – שימו לב שמרבית מההצעות הזולות שיצא לכם לקבל אינן מציינות סעיף ביטוח. בעת העברת תכולת בית חשוב להקפיד שקיים סעיף כזה ולשאול על מה הוא נותן אחריות בכדי שתהיו רגועים.

כמות האנשים ורכב ההובלה – חברות רציניות בתחום יגיעו להובלה במשאית גדולה לעומתם עוסקים מהצד שיגיעו לבד או עם עובד מזדמן עם פיקאפ שבמידה והזדמן מזלכם סגור עם ברזנט קרוע. חברת הפועלות דרך קבע יספקו עבורכם צוות מיומן של לפחות שלושה אנשים, בהתחשב בגודל העבודה – מה שמבטיח לכם שירות וטיפול טוב יותר בתכולת הדירה שלכם.

שימוש במנוף – הבאת מנוף יגרום לעליית מחיר ובמקרים נקודתיים לא תהיה לכם אפשרות אלא מלהשתמש בו בשל מגבלות השטח. על אף הנאמר, מומלץ לשכור את שירותיו של מנופאי גם אם לא חייבים מהסיבה שהוא חוסך זמן רב וגם פוסל אפשרות של פגיעה בחפצים שלכם בעת ניוד החפצים במעברים צפופים.

אני מקווה שנתתי לכם נקודת התחלה במציאת הצעת מחיר להובלה הוגנת ומשתלמת. הייתם רוצים עוד מגוון כלים שיהיו לכם לעזר בחיפוש חברות הובלות טובות במחיר הוגן?גלשו לקישורים שבטקסט ותוכלו לקרוא עוד מגוון מחירונים שיאפשרו לכם לחלוף על יום המעבר בלי כאבי ראש מיותרים.

כתיבת תגובה