הובלות פסנתר בלב שקט

לא סובלים את השכנים? עוברים לפנטהאוז? יש כאלו המעבירים חיים שלמים באותה שכונה. חלק מהותי מאנשים מוצאים צורך לעבור לדירה אחרת כמה וכמה פעמים במשך כל החיים. מעבר דירה נתפס כ תהליך מתיש וארוך. מאמר קצר זה אלו שעוזבים את הבית שלהם בשנה הבאה עלינו לטובה, ובו תמצאו מס' נקודות למחשבה על שרות הובלות.

ראו את המעבר באור חיובי

התרכזו בחיובי. לא מעט אנשים עוברים בין דירות מסיבות חיוביות של שדרוג לבית חדש יותר או שהסתיימו עבודות השיפוצים. ללא ספק המעבר הינו שלב מעייף נוסף אבל גם אותו אפשר לעבור ללא נפגעים.

כל הדרכים למעבר דירה נעים זריז וללא עצבים

אל תתמהמהו, בחנו את האופציות להעברת הבית שלכם מספר שבועות לפני. אם תפעלו כך לא יהיו לכם הפתעות ותוכלו להתכונן ליום ההובלה בצורה טובה.

לא מוצאים דקה לארוז? קיימות הרבה חברות המספקות שירות אריזה בתוספת לשירותי ההובלה. צוות אריזה מנוסה יבוא לעסק יום לפני יום העברת המשרד כדי לארגן בארגזים את הציוד שלכם.

אם קרה ונכפה עליכם להתפנות מהעסק לפני שהגיע המועד בו מאפשרים לכם להכנס למתחם החדש אין מה לחשוש! בכל רחבי הארץ באפשרותכם למצוא מס' עסקים שבבעלותם מחסנים שכל מטרתם אחסנת ציוד. המחסנים מושכרים לשבועיים אך בחלקם קיים גם אחסון לזמן ארוך יותר ואפילו תקבלו מחיר טוב יותר.

לא חוסכים – הובלות פסנתר

בין אם אתם אורזים את הבית או שפשוט שכרתם את שירות חברת ההובלה בכדי לארוז עליהם לארוז את חפציכם בהקפדה מירבית אם אתם רוצים שהם יגיעו בשלום למעונכם החדש. לא הייתם רוצים לשמוע שהסרוויס שסבתא רבתא רבקה נתנה לכם לחתונהישבר בטלטלות הדרך, נכון?.

לא מתקמצנים על חברת הובלות אמינה, לא כל בעל משאית יעשה עבודה טובה. הובלת חפצים מיוחדים כגון: מכונת כביסה, מקרר וכדומה דורשים מיומנות וניסיון. בנוסף, יש חפצים מסוימים כגון: שידות ארונות שיזדקקו לפרוק והרכבה. עקב כך, וודאו ובדקו שחברת ההובלות מוכנה לכך. פעולה זו מצריכה תשלום נוסף.

תאמדו את דלת הכניסה בבית הנוכחי ובבית אליו עוברים בקרוב. במידה שדלתות החדרים צרות מדי יש מצב טוב שתצטרכו להוסיף שירותי מנוף.

תמיד תוכלו לשכור שירות מנוף מחברה נפרדת אך עדיף לטלפן ולבדוק אם חברת ההובלה אותה הזמנתם יכולה לספק מנוף, כך תצמצמו עלויות. יש מצבים ששווה לקחת מנוף להובלה, גם אם אפשר בלי. השימוש במנוף יחסוך שריטות ומכות על החפצים במהלך הירידה במדרגות.

רוצה לשמוע מידע נוסף? זקוקים להמלצות ובדיקת מחירים זריזה? גלשו עוד היום לבלוג שלי ותוכלו למצוא מאמרים, טיפים והצעות מחיר מנותני שירות בכל הארץ.

כתיבת תגובה