הודו למטייל כי טוב

העבודה שלי באוסטרליה! כשהייתי ילדון, אח שלי טס כדי לעבוד במזרח הרחוק במשך שנה שלמה. כמובן שכולם דאגו לו ורצו שיחזור. אבל כשחזר, זה היה לאחר מסע רציני, בזבוזים מאסיביים, הרפתקאות מסוגים שונים, והמון כסף. כל כך קינאתי… בהשראתו, אחרי שהשתחררתי מהצבא טסתי גם אני, ובשלב זה אוכל לתת לכם מידע כל מה שחשוב לדעת בנושא של הודו למטייל.

לא רק לעבוד

הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ זה שהרווחת חוויה לחיים. אין ספק, העבודה קשה פיזית וימי העבודה ארוכים, אך עדיין, אתה עם עצמך, סופג תרבויות שונות וחווה חוויות במקום אחר במהלך תקופה מסויימת. כל היתרונות הללו, מבלי להזכיר את הרווח הפיננסי הגדול שמרוויחים מעבודות כאלו. יותר מזה, במהלך שהותך מחוץ לארץ, תוכל, אם תרצה, להתחיל התמחות מסויימת בתחום עיוני, ולהתמקצע בו בטרם שובך לעבודה בישראל.

ומה בדבר טיול למזרח? מייד אסביר הכל.

איך אני מתארגן?

כדי לטוס למדינה זרה, יהיה עליך להוציא אשרת תייר; כשכל ארץ והתנאים שהיא קובעת לאירוח תיירים. יהיו פעמים שאופי הויזה ישתנה ע"פ אופי ביקורך, אך לרוב, כדי אשרת עבודה מסויימת – תצטרך לספק תמונות דרכון, להוציא לעצמך דרכון ולקבוע תור עם שגריר המדינה המיועדת. אמליץ לך להתעדכן ע"פ שגרירות המדינה המיועדת בנושא תנאי הוצאת הויזה, ובכל זאת אפרט כמה עצות כלליות שיוכלו להפיק תועלת:

לפעמים, את רוב פרוצדורת הוצאת האשרה אפשרי לבצע בהאתר של השגרירות. בקר בדף הבית המתאים ע"מ לחסוך קצת בלאגן.

הסתרק והתלבש יפה; כמו בכל פגישה, משקל ההתרשמות הראשונית הוא סוּפר משמעותי.

דאג שיהיו עליך תמונות מעודכנות לפספורט. אם שכחת להביא – בדר"כ תצליח להספיק לנפק תמונות כאלה בצלמניה הנמצאת בקרבת השגרירות.

ודא כי אתה לוקח איתך כמה מאות שקלים, שיהיה עליך.

במה אעבוד שם?

אמנם, אין גבול לדמיון, אבל חשוב לציין, סוגי העבודות לצעירים שאפתניים מבחוץ – לא מקיפים במיוחד, ויכללו בד"כ מכירות ציורי שמן ואופּר. ואעפ"י כן, לכל סוג עבודה – מה שמייחד אותו, תלוי במדיניות הארץ והיחס של הבעלים.

רוצה עוד אינפורמציה בנוגע למעבר לחו"ל?שלח תגובה בבלוג ואשתדל לסייע לך במהירות האפשרית. בון וויאג'!

כתיבת תגובה