הורים וילדים מעצבים חדרי ילדים

ילדים זקוקים למרחב פרטי משלהם והמרחב הזה חייב להיות נוח ומעוצב לפי הטעם שלהם בו זמנית. משום שעיצוב שהולם חדרי ילדים הוא מאוד מוחצן ושונה, קשה שלא ללכת רחוק מדי ולהעמיס על החדרים עם יותר מדי אלמנטים עיצוביים. במידה ומעמיסים על החדר יותר מדי, החדר כבר אינו נוח ויהפוך להיות מאוד קטן.

על מנת לעצב חדרי ילדים בדרך הנכונה יש ראשית לתכנן את המראה שרוצים שיהיה בחדר תוך רישום כל הדברים ההכרחיים שצריך בחדר (כמו ארון ומיטה). מרגע שיש תכנון מוגדר, אפשר להתחיל לעצב.

הקירות הם הדבר הראשון שצריך להתייחס אליו. חדרי ילדים צריכים להיות מוארים, אך לעומת חדרים אחרים בבית אפשר לצבוע חדרי ילדים בצבעים לא סטנדרטיים, כמו סגול או וורוד, אך חשוב לשמור על גוון בהיר. כשצובעים אפשר לתת לקירות מרקמים שונים עם טכניקות פשוטות. בנוסף, ניתן לכסות את הקירות עם טפטים במגוון צבעים או עם הדפסים של דמויות שילדים אוהבים.

אם כבר החלטתם לעצב את החדרים כדאי להשקיע קצת ולרכוש רהיטי ילדים חדשים במקום הישנים הבלויים. יכול להיות מעט בעייתי לרכוש רהיטי ילדים ויש לקחת בחשבון את מהירות הצמיחה של הילדים ודבר שהיה להם שימושי בעבר כבר לא רלוונטי.

רהיטי ילדים צריכים להתאים בסגנון ובצבע שלהם לצבע הקירות. חשוב שיהיו אלו צבעים שמשלימים זה את זה אבל שלא יהיו זהים. אם הילד הוא מסודר, כדאי לקנות רהיטים בצבא לבן משום שהוא מוסיף אור ותחושת מרחב לחדר.

לאחר שנרכשו רהיטי ילדים ומוקמו בחדר כך שהנוחות והמרחב יישמרו, צריך להוסיף פריטים קטנים לחדר שלא רק יהיו שימושיים אלא גם יוסיפו מגע של חמימות לתוך החדר.

וילונות לחדרי ילדים הם דבר חשוב מכמה סיבות אך בעיקר בשל העובדה שהם מאפשרים וויסות של אור השמש לפי הצורך. אפשר למצוא וילונות לחדרי ילדים שעשויים ממגוון סוגי בדים ואפשר למצוא וילונות עם הדפסים ייחודיים של דמויות מצוירות או מסדרות ילדים.

וילונות לחדרי ילדים צריכים להתאים לרהיטים ולצבע הקירות וכל אלו יחד צריכים ליצור עיצוב מגובש.