הזעת יתר בבית השחי

כולם אוהבים להרגיש יפה, כי אין הרגשה נעימה יותר מאיזה תסרוקת מחמיאה או בגד חדש שנראה מצוין עלינו ומבליט את הגיזרה (או מטשטש את האזורים שאנו פחות מרוצים מהם), העניין הוא ש ברוב המקרים הגיל והגנים עוקפים אותנו בסיבוב, ובעת הזאת נכנסת לסיפור הרפואה האסתטית שמעניקה לנו פתרונות מגוונים לשיפור כל איבר בגוף ועימו גם הביטחון העצמי וכל זה בלי לגרום ל חור גדול מדי בארנק .

מה כדאי לדעת כשמתכננים ללכת ולעשות הזעת יתר? ממה להיזהר לפניכם מספר עצות מועילות אשר יאפשרו לכם לעשות ניתוח את כל המידע.

דרשו שיראו לכם את הניסיון והעבודות של המנתח שלכם, זו דרך שבאמצעותה תהיו מסוגלים להיוודע ל נסיונו ואף להתרשם מ טיפול הזעת יתר בבית השחי שנעשו על ידו.

השתדלו שלא לנסות לבקר את תוצאותיו של הטיפול שלכם כמה שעות לאחר שמורידים את התחבושת, חייבים להתאזר בסבלנות תוך כמה שבועות תרד הנפיחות והאף יתעצב ויקבל את הצורה המושלמת.

לנתח את האף- בשבוע לאחר שהאף מנותח מומלץ מאד לשמור על הראש מוגבה שאתם רוצים ללכת לישון זה בשביל להפחית נפחיות מצטברת ובכדי לא לסבול מ גודש רב ובצקות באזורים שסביב האף.

הסרת משקפיים- במידה ואתם מסתייעים ב משקפי ראייה יש לדאוג ל עדשות ראייה זאת בפני ש אחרי ביצוע הניתוח אין לשים משקפיים למשך חודש ימים לפחות.

מטפלים בחזה- חשוב מאד שלא לעשות הקטנה של החזה לפני התחלה של דיאטת הרזיה מפני ש השדיים מאבדים מניפחם בזמן הדיאטה והצורה שלו מקבל עיצוב אחר מכיוון שכך מומלץ קודם כל להסיר משקל ורק אחר כך לבצע את הניתוח.

רוב המכונים מציעים את אפשרות ה הדמיות ממוחשבות אפשר לבקש מהמומחה שיציג לכם איך החלק המנותח יראה לאחר הניתוח ולאחר כמה חודשים, באופן זה תוכלי להיות משוכנעת שבחרת במידה ובצורה הרצויות לך.

חייבים למצוא טיפול הזעת יתר בידיים ? כנסו עכשיו לאתר שלנו ותוכלו לקבל את כל הייעוץ והמחירים.

כתיבת תגובה