החובות נערמים ? העסק נסגר ? אתה צריך עורך דין לפשיטת רגל !

מחפש עורך דין פשיטת רגל משרדנו מומחה בתחום פשיטת רגל
הגשת בקשות מטעם החייב, ליווי צמוד מפתיחת התיק ובקשה לפשיטת רגל עד למתן צו הפטר.

עורך דין פשיטת רגל הוא עורך דין שתחום העיסוק שלו הוא בעניינים של חובות ופשיטות רגל. עורך דין פשיטת רגל מטפל בתיקים של פשיטות רגל משני הצדדים – הן מצד החייבים והן מצד הנושים. משרדנו מומחה בייצוג חייבים ונושים . יש לציין שהליך של פשיטת רגל הוא הליך שיש בו יתרונות לשני הצדדים.

חייב יכול, באמצעות הליך פשיטת רגל, להיפטר מחלק ניכר מן החובות שלו, ולחזור למסלול חיים תקין ואף לקבל הזדמנות עסקית נוספת
עו"ד פשיטת רגל אייל אשכנזי מלווה את החייב החל ממתן הצו לכינוס נכסים, עצירת כל ההליכים שהיו תלויים ועומדים כנגד החייב בתיקי הוצאה לפועל, הכרזתו כפושט רגל ועד למתן צו הפטר.

​חייגו עכשיו 050-9786675050-9786675 לקבלת ייעוץ וקביעת פגישה ללא התחייבות

חולם שייעצרו נגדך כל ההליכים המשפטיים ? כחלק מהליך פשיטת רגל , עורך דין פשיטת רגל ייעצור את כל ההליכים המשפטיים נגדך לדוגמא :

עיכוב הליכי הוצאה לפועל
קבלת רישיון הנהיגה בחזרה
הגנה מפני צווי פינוי
ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ
מחיקת חובות ברשויות מעמ ומס הכנסה בתהליך פשיטת רגל

משרד עורכי דין לפשיטת רגל אייל אשכנזי מלווה את הלקוח תוך מתן ייעוץ שוטף וליווי משפטי לפרטיים ועסקים המבקשים לגבות חובות מפושט רגל או לחילופין, ייצוג חייבים בהליך של פשיטת רגל, ייצוג מול בתי המשפט והנאמן, ניהול הליכי פשיטת רגל, ייצוג החייב, הסדרי נושים ועוד.

You'll need Skype CreditFree via Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype

pshitatregellaw

פשיטת רגל היא הליך משפטי, שבו אדם יחיד (להבדיל מחברה: שההליך במקרה שכזה הינו פירוק חברה) שיש לו חובות גדולים מרובים מוכרז כפושט רגל, ובכך הוא מקבל הגנה חוקית מפני הנושים שלו, על מנת שלא יוכלו להתעמר בו כלכלית, וכן נערך כינוס של כל נכסיו, על מנת לחלק אותם באופן הנכון ביותר בין הנושים. לייעוץ טלפוני וקביעת פגישה ללא התחייבות חייגו 050-9786675המשרד מתמחה בטיפול בתיקי הוצאה לפועל ופשיטת רגל מורכבים ורגישים הכוללים מגוון רב של נושים, החל מרשויות המס, בנקים,חובות מזונות, וכל זאת תוך חשיבה יצירתית ומתן פתרונות בדרך המהירה והיעילה ביותר.

כתיבת תגובה