החלקה יפנית למתולתלות – גוונים לשיער חום ומה מוס יעשה לשעיר חלק?

החלקה יפנית לשעיר מתולתל

אם הינך בעלת שיער מתולתל ואת חושקת בשיער חלק הינה לך הפיתרון החלקת השיער ע"י החלקה יפנית, שיטת החלקה יפנית תאפשר לך בעלת השיער המתולתל ליהנות משיער חלק לאורך זמן אז עזבי את שיטת מוס לשיער ועברי לטיפול חדשני הנקרא החלקה יפנית .השיטה הנ"ל מאפשרת שינוי של סיב השערה ומבנה השערה כך שאם היית מתולתלת אז בסיום התהליך כנראה שכבר לא תהייה. החלקה יפנית בניגוד להחלקות אחרות היא הינה החלקה המשקמת שאת שיערך ע"י שימוש בחומרים המחזקים את השערה ואף נותנים לו ויטמינים ומינרלים החיוניים לו כל כך בתנאי מזג האויר של ארצנו.לאחר החלקה יפנית שיערך ישוב להיות עם ברק וחיוניותו תחזור.

רוצה גוונים בשיער חום? הנה מס' עובדות שכדאי שתדעי

ראשית יש להתאים את גוון השיער הטבעי שלך לגוונים שיבואו עליו לדוגמא אם שערך חום אז גוונים בשיער חום יתאימו גוונים בצבעי חום דבש בהיר מעט יותר חלש מהגוון הטבעי שלך. כמובן שאת יכולה לבחור את צפיפותם של גוונים בשיער חום. כאשר גוונים בשיער חום נוצרים על ידי חומרים המשמשים להבהרה של השיער. אם יש לך גוונים בשיער חום ואת רוצה לעשות החלקה יפנית עלייך להתייעץ אם הספר שלך כיוון שעליו לבדוק אם שיערך שרוף ובמידה ושיערך בריא הוא יבצע החלקה יפנית.

מוס לשיער חלק

אם הנך בעלת שיער חלק ואת מעוניינת ליצור מראה נפוח יותר וגלי יותר מוס לשיער יעשה טוב את העבודה. עליך לבחור מוס לשיער הנותן מראה עם נפח, מוס טוב יעשה את העבודה וישאיר את שיערך נפוח מעט לאורך זמן הרי פעולתו של מוס לשיער הינה לקבע את השיער במראה שיצרת אז בהצלחה.

texti

קופירייטינג וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי

כתיבת תגובה