החלקת קראטין – בביטחון גמור!

הסיפור הזה יכול היה להסתיים בטוב, לו רק הייתה דורית (שם בדוי) מגיעה למספרה מומלצת, ולא הולכת לעשות החלקת שיער אצל מישהי בבית.  לדורית מאז ומעולם היה שיער מתולתל והיא חלמה על שיער חלק. היא קיבלה איזה שהיא המלצה מחברה על מישהי שעושה בבית החלקת שיער, הזמינה תור ובשמחה הלכה להחליק את השיער.

אבל משהו השתבש. גירדה לה הקרקפת, אדמומיות פשטה בה, והיא ראתה שהשיער שלה מתחיל להתנהג כאילו הוא נשרף בשמש. מסתבר שהספרית החובבנית שרצתה לעשות החלקת שיער, השתמשה בחומרים שפג תוקפם, והנזק שנגרם לדורית היה בלתי הפיך.

איך לבחור מספרה להחלקת קראטין?

בתחום הזה של החלקות, אין כמו ניסיון. ואם אתם רוצים לעשות החלקת קראטין, כדאי מאוד שתפנו למספרה שיש לה קהל לקוחות גדול ומרוצה שעשה אצלה החלקות קראטין, ואל תהססו לבקש מהם גם המלצות. יתכן שיהיו להם גם תמונות כי לעיתים עושים תמונות של לפני ואחרי, ואז תוכלו לראות לאיזה הישג של החלקה תוכלו להגיע במספרה הזו.

חשוב גם שמספרה תהינה אמינה ואשר משתמשת במוצרים מקוריים ואיכותיים, שכן ישנם מוצרים מזויפים בשוק.

מהי החלקת קראטין?

קראטין המשמש גם להחלקת שיער הוא חלבון המשמש בפורמולות מסוימות להחלקת שיער. בהחלקת קראטין נצמדת הפורמולה לשיער, מקבעת אותו ויוצרת החלקה עמידה וקבועה.

משום שמדובר בחלבון שיש לו תכונות טבעיות, פעמים רבות משמשת החלקת קראטין לשיקום שיער, ובעיקר אחרי שלל החלקות לא מוצלחות אצל חובבנים. הציפוי שמעניקה החלקת קראטין לכל שערה, עוזרת לה להשתקם ולהפוך לבריאה.

ישנן אין ספור נשים אשר מודות ומעידות שהחלקת הקראטין בהחלט שינתה את מראה השיער שלהן והפכה את אותו לחלק יותר, גמיש יותר והרבה יותר נעים למגע.

תוספות שיער הטרנד הכי חזק היום!

תוספות השיער גם הן פופולאריות ומבוקשות היום מאוד, ובעיקר אלה שנראות טבעיות ושחיבורן לשיער סמוי מן העין.

מותג תוספות השיער הרדרימס, הוא מותג תוספות שיער אוסטרי ידוע ומשווק בכל העולם. להרדרימס תוספות שיער טבעיות ב-8 אורכים מ-20 עד 55 ס"מ, והן מתמזגות ומשתלבות בשיער באופן הכי טבעי ונראות חלק אינטגרלי ממנו. קשה מאוד לזהות שהן תוספות ולא שיער טבעי.

לעיבוי שיער דליל קיימת שיטה מצוינת הנקראת ווליום פלוס, המעניקה נפח ומילוי שנעשה בשזירה בעבודת יד, והתוספות לשיער טבעיות ונראות ממש כחלק מהתספורת עצמה. בנוסף אין שום מגבלה אחרי עיבוי השיער ואפשר לצבוע אותו, להתעמל, לשחות וכו'.

תוספות השיער הטבעיות של הרדרימס עשויות מ-100% שיער טבעי, מראה טבעי שלא ניתן להשיג עם שום תוספות שיער מלאכותיות. החיבורים של תוספות השיער של הרדרימס נעשים באמצעות חומר הקראטין, פיתוח בלעדי של חברת הרדרימס והם בטוחים לשימוש. שיטת ההלחמה אינה פוגעת בשיער הטבעי ונעשית באמצעות מלחם עם בקרת חום ממוחשבת.

שיטה נוספת לחיבור תוספות שיער היא שיטה מהירה הנקראת Quikkies, בה מתחברות תוספות השיער הטבעיות באמצעות מדבקת מיקרופייבר שטוחה, דקיקה וגמישה במיוחד שרוחבה רק 4 ס"מ. היא מתאימה לכל סוג של שיער ולעיבוי כל חלק בתספורת ומותאמת לכל קו עיצובי של שיער.

תוספות בשיטת לייזר בימר ננו, היא שיטת תוספות שיער טבעיות הנעשית בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת חיבור התוספת ללא מגע יד אדם. זוהי שיטה מהירה המניבה תוצאות נפלאות.

החיבורים של תוספות שיער טבעיות בשיטת לייזר בימר ננו נעשים בעזרת חומר פולימרי-קריסטלי שמאפשר הוספת השיער בצורה סמויה ובלתי נראית לעין, והתוצאה היא יופי של שיער, מלא, עשיר ושופע, ללא כל רמז שמדובר בשיער מלאכותי. דבר נוסף שתורם למראה הטבעי של תוספות השיער הטבעיות היא שהן אכן עשויות משיער טבעי, ולכן גם אופן החיבור הטבעי שלהן, יוצר טבעיות שלמה וזורמת.

כתיבת תגובה