החתונה בחודש הבא?


החתונה בחודש הבא? חוששים מכל ההכנות? הגיעה העת להבין קצת יותר על כל הדברים שצריך לדעת על אירועים ושמחות… אתם מוזמנים לעשות היכרות עם עולם האירועים: גני אירועים, עיצוב מקצועי ובר!

כבר מצאתם אולם לחגוג בו?

העניין החשוב ביותר שצריך להדאיג אתכם, הוא לא אחר מאשר המיקום שבו תחגגו. אפשרי שזה יהיה אולם ארועים, וייתכן וזה יהיה איפשהו בחוץ. רק בתום קבלת ההחלטה על המקום בו יתקיים הארוע, יהיה אפשרי לקבוע ברצינות את מועד החתונה, אופי החתונה ולבסוף לבחור את הדברים הפעוטים שיסייעו להפוך את ערב אירוע לחוויה חלומית. מוכנים לתכנן את החתונה שלכם?

לפי מה להחליט על אולם חתונה? לא מוצאים חתונות בטבע?

זוגות רבים שמתחתנים עשויים להתחבט חודשים ארוכים טרם מבצעים החלטה, ולא בכדי. אולמות רבים שונים האחד מן השני בפרמטרים רבים; כמות האורחים, מערכת הסאונד, סגנון הגשת המזון ולבסוף המיקום בארץ. עליכם לדעת מראש איזו חתונה אתם רוצים לערוך, זה מאוד יעזור לכם כשתחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לאולם חתונה בשביל לראות במו עיניכם, שימו לב לפרטים מסויימים: השטח נראה מספיק סטרילי ונק? המרחב יתאים לכמות המוזמנים? כמה מלצרים נמצאים במקום? אף אחד לא אוהב בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או מקום עם מפגעים… על מנת למנוע תקלות במהלך ערב האירוע, ודאו מראש שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

כשמתכננים אירוע – לא כדאי לעשות טעויות…

את טקס החתונה תחגגו פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים…), לכן פה אין מקום לפאשלות. רוצים לדעת איך מתכננים זאת נכונה? הכי חשוב זה לא להתפשר על פרטים קטנים! רוצה לומר, בהנחה ותמיד רציתם אירוע מלא ירק, אתם זכאים ללכת על זה…

ועכשיו מה?

אם כבר מצאתם אולם חתונה – אפשרי לשקול לעומק את הדברים האחרים. לדוגמה סידור פרחים… אם במקרה עוד לא ידעתם על קיום התחום, אז שתדעו לכם שזו אמנות אמיתית. באמצעות אנשי מקצוע המבינים בעיצוב ואסתטיקה, אפשר בלי בעיה להביא לידי כך שהאירוע שתחגגו יהיה ראוותני וייחודי. על ידי שימוש בחופות מעוצבות, למשל, אתם יכולים לשדרג מיידית את כל הסביבה. המוזמנים שלכם שיבואו לאירוע יחושו מההתחלה שהם חלק מאיזשהו ארוע סוף הדרך והם יחגגו באופן שלא יצא להם אי פעם… זו יכולה להיות החתונה שלך!

לאחר שסימתם להתעסק בענייני העיצוב, אפשר באמת לדאוג לדברים קטנים…

כמעט לכל אחד ודאי יצא מתישהו בחייהם להגיע לאיזשהו ארוע. אירועים מהסוג הזה הם כמעט תמיד באותו הפורמט – פיסות מזון חשודות, בירה תוצרת הארץ ופטנטים ארכאיים. אם הכוונה היא לעשות חתונה שונה לגמרי, צריך במעט תכנון מוקדם ואפילו יצירתיות. רק כך יזכרו את אירוע החתונה שלכם גם חודשים אחרי… איך עוד אין לכם אירועים בטבע?

איזה אוכל מגישים?

בשביל מרבית האנשים החלק הכי חשוב הוא סוג האוכל. בחירת חברת הקייטרינג היא בעלת השפעה רבה על הזכרון מהחתונה שלכם, לכן מאוד רצוי שלא להתפשר בבחירה זו. כדאי להשתדל לבחור קיטרינג משובח ומנות מספקות. אף אדם לא מעוניין לצרוך מזון לא טעים או דווקא כזה שמונח על צלחות מיניאטוריות. תמיד כדאי להשקיע סכום מסוים כדי להיות בטוחים שהאוכל שתקבלו יהיה משובח וכמובן איכותי!

לא מוצאים חתונה מקורית? שירים מצאתם?

לאחר שפיטמתם את כלל המוזמנים, כדאי גם לבדר אותם, ויש הרבה שיטות להשגת מטרה זו. לפני הכל, אתם לא יכולים לדבר על מסיבה מוצלחת מבלי בכלל לציין דיג'י. שהרי למה לא להביא תקליטן? בעזרתו אפשר להקפיץ ולהרקיד את חבריכם לאורך כל הארוע… כל שנשאר לכם זה להחליט במהרה על סוג מוזיקה שאתם מעדיפים, ואת כל הדברים האחרים יעשו במיוחד בשבילכם.

עם האינפורמציה שכאן, ארגון חתונה מוצלחת יהיה פשוט מאוד… לטיפים טובים ואינפורמציה חיונית – אתם יכולים להיכנס לאתר http://www.maravias.co.il/. אז קדימה, תתחילו לתכנן!

כתיבת תגובה