היכן בדרום ניתן לקנות פרקטים בזול?

נמאס לכם מהרצפה הישנה והשחוקה?

במשך שנים רבות רוב הדירות הישראליות נבנו על פי אותם עקרונות: מרצפות טראצו צהבהבות או שחורות, ו'שיש' במטבח העשויים מאבן חברון. החל משנות ה-80 החלו להיכנס הביתה מגוון חומרים נוספים, בעלי תכונות ורמות מחיר שונות, המאפשרים לכל בעל דירה לרכוש את החומרים המתאימים לשימושיו האישיים.

מבחינת ריצוף, למשל, יכול כל אדם להחליט אם לכסות את הרצפה בשיש, אבן מסוג אחר, פורצלן, חרסינה, למינציה דמויית פרקט, או הלינוליאום הזכור עלינו לטובה, ואת המשטחים במטבח ובחדר האמבטיה בשיש, שיש קיסר סינתטי, עץ ונירוסטה. ועם מגוון כה רב, מה הפלא שיש לנו הרבה שאלות, שביניהן כיצד ניתן למצוא דק לגינה מחירים, ומה החומר שיתאים לכם?

איפה מוצאים מידע בנושא פרקטים בזול? הנה מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם למצוא את מבוקשכם:

מרצפות מכל סוג קונים רק ממשווקים מוכרים. ככה תדעו שמדובר בחומר איכותי שמתהדר בתו תקן.

כאשר רוכשים משטחי שיש בררו אם אתם זכאים לאחריות ארוכת טווח במקרים של שחיקה ופגמים אחרים.

בקניית שיש למטבח, וודאו שהעלות כוללת בנוסף את ההובלה וההתקנה.

ריפוף וחיפו בשיש מתאימים בעיקר לחללי פנים, כיוון ששילוב של לחות, רטיבות ושמש חזקה פוגעות בגוון השיש עם הזמן, שוחקות אותו וגורמות לברק שלו להיעלם.

החלפתם ריצוף? הקפידו לשמור מספר נאה של המרצפות החדשות לשם תיקונים או למקרה שתעדיפו להרחיב את השטח המרוצף באותו סוג מרצפות.

כאשר משפצים את הבית, בעת הסרת והחלפת אריחי הרצפה, כדאי מאוד לקפוץ על ההזדמנות ולהחליף את הצנרת בבית, גם במידה ומערכת הצינורות עודנה תקינה.

מתעניינים בנושא שיש אבן קיסר קטלוג? לעצות נוספות ולקבלת שירות היכנסו עכשיו לאתר http://www.rizuf.co.il ותראו איך ניתן לעשות הכל בקלות. תתחדשו!

כתיבת תגובה