היכן מוטב להתקין מצלמה נסתרת?

שוב הייתה פריצה בשכונה? ייתכן כי תפיקו משהו מהנושא שנחלוק איתכם בפסקאות הבאות. חוץ מזה, אםעדיין לא נשדדתם, יתכן ובקרוב צריכים מצלמה נסתרת.

כל היום אזעקות…

אפילו האנשים שמתגוררים בסביבה נעימה יותר – זקוקים להגנה; כניסות בכוח אל רכבים ללא הגנה ובנייני מגורים אלו דברים טריוויאליים בכל אזור בארץ. באמת כל אחד ואחד הספיק לקרוא על שסבל מגניבות במהלך חייו. למזלנו, קמו המון חידושים ופתרונות אבטחה שעליהם לא תוציאו יותר מדי בין אם פיסית ובין אם פיננסית.

אבטח את רכבך

נסו לדאוג להגנה לביתכם, אפילו בדרכים פשוטות, כפלדלת או קודן, מכיוון שאתם לא יכולים לגלות מבעוד מועד מתי יפרצו לביתכם. הרי אי אפשר להיתקע ברכב או לאבטח אותו במשך כל היום. אפילו כאשר אתם נמצאים באוטו או בסביבתו, מוטב לכם לא לנסות כלום עם שודדים. מומלץ שלא תפריעו להם וליידע את הביטחון. קיימים מספיק פתרונות אבטחה שיתריעו לשירותי הבטחון אוטומטית.

בעלי העסקים שביניכם חייבים לשקול לאמץ אפשרויות מיגון למשרד ולהגן על הסודות החיוני למשרד, כמו אזעקות שקטות או כרטיס SMS. בִּדקו אודות מצלמת אבטחה וגלו לבד את המבחר הקיים.

הגנה כללית

כל האנשים מקפידים להצפין את הדואר האלקטרוני, מגנים על האייפד, ומשתמשים בקודים סודיים על בסיס יומיומי. אתם מאבטחים עצמכם באופן כה טבעי, למרות חשיבותה של הפעולה. למרות שזו השקעה גדולה, אתם מוכרחים להגן על דירתכם ומשרדכם, שתכולתם שווה ללא ספק יותר מהאימייל. קחו את המידע שברשותכם ממאמרים כמו זה ומהמלצות של קרובים, ועשו "אפגרייד" על האבטחה על משרדכם וביתכם. כל תכשיט וקרובי משפחה חייבים אבטחה! אז אחרי שקראתם עשו משהו בנידון.

כתיבת תגובה