היכן ניתן לקנות טפטים לילדים בזול?

מחפש מה לקנות לה? מתנה שאפשר להתגאות בה. אני מתכוון לכתוב לכם קצת על משהו שנתתי לחברה שלי בשנה שעברה, ואין לי ספק שזו הייתה המתנה החמודה ביותר שמישהי קיבלה ממני. היא כ"כ התלהבה, ואנחנו מאוהבים נואשות בזכות מתנה זו.

מתנה קטנה-גדולה

בזמן שחיפשתי בשבילה מתנה בדקתי בהמון חנויות מעניינות, הסתובבתי בלי הפסקה והזעתי. חיפשתי מתנה מקורית ומושקעת, ולא להתפשר על מתנה מהמדף. בשלב מסויים הבנתי שהפיתרון הטוב ביותר לא היה רחוק. זה כמובן היה טפטים לילדים.

הרעיון המקורי של שימוש בתמונות הוא לא חדש במיוחד, אך התפתחות האפשרויות שקיימו בענף – מעניקות לו נופך מבדר ורדיקלי. גם אם תבחרו להגדיל תצלום לתלייה על קיר, או הדפסת תמונות על בובה – היא תתלהב מזה. בדקו בעצמכם על חברה שלכם. אשמח לקרוא על התגובות שלכם – בהודעה אישית. אם תבקשו, אשמח לתת עוד עצות לגבי מדבקות טפט.

תהיו יצירתיים.

באופן לא מפתיע, הרעיון הכי קיצ'י הוא להשתמש בתמונה של שניכם. לא אשקר, הרעיון הזה יעבוד, וזו דרך בטוחה לסחוט ממנה דמעות ולהוקיר לכם תודה, אבל אמליץ לכם לבחור משהו יותר מקורי; שוט יפה של היער בו הכרתם, ההופעה בה מבטיכם נפגשו, ואפילו נועז יותר, תמונה שלה כילדה. העניקו לבחירת הצילום תשומת לב מיוחדת, שלא יווצר ויכוח קשה.

מספר סוגי האפקטים שניתן להוסיף לצילום הוא אדיר. בחירת האפקט המושלם היא גם משימה קשה, אך לשם כך אפשר להיעזר בעובדי החנות שיעזרו לכם לבחור. תמונות מסויימות לא תצליחו להדפיס בעקבות גודל התמונה, לדוגמה. בעקבות זאת, רצוי שתבחרו מספר תמונות פוטנציאליות, שתדעו.

אפשר להחליט על הדפסות.

כאמור, הפתעות בסגנון הזה תמיד קולעות למטרה, בייחוד אם הן ניתנות באופן ספונטני ללא "סיבה" ממשית. אשמח לשמוע עוד הצעות כלשהן עבור הפתעות חדשניות, שתפו אותי בהודעה, אשמח להשכיל עוד.

כתיבת תגובה