הילדה רוצה בת מצווה בטבע?

הילד כבר בן 13? עירכו לו בר מצווה בלתי נשכחת. אפשר לחגוג גם בקטן. קיימים מקרים בהם נשמח לחגוג שמחה מסויימת, אך למרות זאת, לא נרצה להפיק אירוע ענק. למקרים כאלה יש הרבה מתחמים שמתמחים בהפקת מסיבות צנועות. בטקסט הקרוב ניתן את כל המידע על כל האינפורמציה שתרצו להבין לגבי אירוע פרטי, וניתן לכם את כל המידע לגבי בת מצווה בטבע והשאר.

אז, מה זה בעצם מסיבה אישית?

במסיבה קטנה יחסית אין הרבה הוצאות כלכליות או שיקולים לוגיסטיים, ולעומת זאת עדיין קיימת רוח של שמחה ואטרף, בסטייל של חינה או מסיבת רווקים. תכננו את כמות האנשים שיגיעו בהסתמך על החשיבות של האירוע וביחס לגודל האולם. ככל הנראה במסיבה אישית, נסיים את האירוע מוקדם, לעומת אירוע השקה לדוגמה, וכל הכסף שנחסך על שתייה, מספר האורחים, עובדי תחזוקה וכולי – יילך לטובת אלמנטים אחרים באירוע. יש לכם עוד שאלות בנושא הפקות אירועים בטבע? המשיכו עוד.

כיצד נערוך חגיגה אישית?

בהתחלה, מתבקש לערוך חישוב גס של מספר האורחים שצפויים לבוא, וע"פ נתון זה – לסכם את מֵמד האירוע. יש להקפיד להזמין רק את מי שאתם בטוחים שירצו להגיע ושתרצו שיהיו נוכחים. קחו בחשבון גם שגן אירועים אשר יהיה גדול מדי ייצור תחושת ניכור בין המוזמנים.

אחרי שנקבעה הרשימה של אורחים, בידקו רפרנסים מאנשים עליהם אתם סומכים על אולמות או גנים מומלצים. אפילו אם הגיעו אליכם מספר המלצות על איזשהו מקום, חשוב לדבר בעצמכם עם מישהו מטעם המתחם ולהגיע למקום לראות בעצמכם במה מדובר. הלא הארוע הוא שלכם והמטרה היא שאתם תהנו.

כשמפיקים ארוע קטן יש להשקיע במיוחד בדברים הכי קטנים.

היות וסגרתם ארוע קטן עם מעט אורחים – הסיכוי גבוה יותר להסתנכרן עם חלקם הגדול של משפחתכם וחבריכם: במיקום הגאוגרפי של האירוע, ברשימת השירים, במנות והשאר. יחד עם זה, רעיון מגניב הוא לפרגן לאורחים עם כל מיני הפתעות בדמות חולצות עם הדפס של האירוע, או ביצוע שיר. בנוסף ניתן להרים אירוע רעיון, בצוּרת חגיגת סבנטיז, ולשלב בנושא את פס הקול, הבגדים והעיצוב הכללי לקונספט הארוע.

בשלב זה, כשאתם יודעים קצת יותר על אירועים אלו, ודאי הבנתם בעצמכם שלמסיבה פרטית יש את האופציה להיות ארוע כיפי; תלוי איך הכל מבוצע ובפתיחותם של המוזמנים. אך עדיין, אם לא תקפידו לסדר הכל עד הפרט האחרון – כל הנוכחים עשויים להתאכזב. לכן, עִברו היטב על הדברים הקטנים… ושיהיה במזל!

כתיבת תגובה