היתרונות של כסא בטיחות ברייטקס

לקנות מוצרי תינוקות נכון

חשש כבד מאוד שסחבתי עמי כשהתעברתי לראשונה התקשר אל הצורך לגונן על העולל שמתפתח בקצב מהיר, כיצד אוכל לדוגמא לצאת החוצה ולהיכנס עמו למכונית בלב רגוע?

לאחר שקיעה במחשבה וקריאה רבה בפורומים שונים הבנתי סוף סוף כיצד להתנהג – עליי לרכוש מוצרים באופן שקול ומלומד. ככה ודאי אצליח להתכונן מראש להיותי אמא מגנה שתמיד נועדתי להיות.

כסאות לרכב

כיום, עולם מוצרי התינוקות מלא במגוון מותגים של מוצרים שונים ומשונים, שללא ספק מתיימרים להיות המצויינים בתחומם. גם אם אולי מרביתם הגדול באים עם אישור תקן אשר מסמל איכות, אנו כהורים מוכרחים ללמוד כהלכה את השימוש מעבר למידע בעלון ההוראות.

אחת הפעמים הבולטות היא הפעם הראשונה בה אנו מנסים בכיליון עיניים משהו עליו קיבלנו אינספור המלצות מהורים ותיקים. אך לדאבוננו, אנו מתוודעים לכך שכשם שלא תמיד כולם מחזיקים באותו טעם מוסיקלי, כך לא כל פעוט מפיק את אותה הנוחות מהמוצר אותו כה שיבחו לפנינו. ומפאת זאת אני מפצירה בכם, הורים חדשים וסקרנים, לחשוב טוב טוב לפני הרכישה עליה אתם מתכננים.

איך רוכשים מוצרי תינוקות כמו שצריך?

כלל מהותי שמוטב לזכור הוא הכלל לפיו כדאי לערוך הפרדה ברורה לחלוטין בין האביזרים שניתן לרכוש עוד במהלך ההריון, לבין המוצרים שאותם יש להתאים במדויק אל הנתונים של הקטנטון ובעקבות זה עדיף להמתין מעט עם ההשקעה בהם.

בין אביזרים אותם עדיף לרכוש עוד לפני היוולדו של הנסיך אפשר למנות: שמיכות חמות לפעוטות, תיקים לתינוקות, שקי שינה לפעוטות ועוד. אך בין האביזרים איתם רצוי להמתין ניתן לציין: מיטת מעבר וגם כיסא לרכב.

מדוע ראוי לחכות עם קנייה של המוצרים והאביזרים הללו?

סיבה עיקרית שבגללה אני ממליצה לכם להמתין היא סוגית ההתאמה האישית. פעמים לא מעטות, אנו נבין כי על אף שאומרים על אביזר מסויים שהוא מתאים לגיל לידה ועד לגיל שנתיים, במבחן המציאות הוא לא כ"כ מתאים. כך לדוגמא – לעתים נרכוש חולצה לפי המידה הרגילה, אך אז נבין שהיא בכלל לא מתאימה.

מחפשים המלצות? התרשמו מפרטים נוספים באתר ודעו כי ישנו מידע רב מאוד שמאד מאד יעזור לכם, הורים טריים, להרגיש נינוחים ורגועים.

כתיבת תגובה