הכוונה לחיילים משוחררים ומציאת עבודה אחרי צבא

רוצה להרוויח כסף תוך כדי טיול? כשהייתי ילד, בן דודי עבד במובינג בסין במשך שנה. ההורים כעסו והתגעגעו מאוד. לבסוף, כשהוא חזר לבסוף, הוא הספיק לסיים טיול מספק, הרבה בזבוזים, הרפתקאות, וחסכונות רבים. הקנאה שגעה אותי… בהשראת החוויה שלו, כמה שנים אח"כ עשיתי טיול משלי, ועתה יש לי הזכות לספר לכם כל מה שתרצו לדעת.

חוץ מעבודה…

הרווח המיוחד מלעבוד בחו"ל הוא שגם הרווחת טיול בפני עצמו. אין פה ויכוח, העבודה לא קלה ושעות העבודה ארוכות, אך אתה חופשי בסופ"שים, סופג תרבויות וחווה הרפתקות ממקום זר במהלך זמן ממושך. כ"כ הרבה פלוסים מבלי שכתבתי על הסיפוק מהשכר הגבוה שתוכל להרוויח מכך. מעבר ליתרונות הללו, בזמן שתשהה בחו"ל, תוכל, בהתאם לדרישות, להתחיל ללמוד מקצוע, ולצבור ניסיון בטרם תשוב ארצה.

רצית לקרוא על הכוונה לחיילים משוחררים? כל הפרטים בהמשך.

מה צריך להכין?

אם רצונך הוא לטייל בחו"ל, יתכן ותצטרך להנפיק אשרת כניסה; כשכל ארץ וההחלטות שלה לגבי שהות תיירים. כמובן שסוג האשרה הרלוונטית ישתנה באופיו לפי מטרת שהותך, אבל ברוב המדינות, כאשר תרצה להוציא ויזה מסויימת – תהיה מוכרח לספק תמונות דרכון, להוציא לעצמך דרכון ולערוך ראיון אצל שגריר אותה המדינה. רצוי להתעדכן ע"פ שגרירות המדינה המדוברת באשר לתנאים עבור הקבלה של האשרה, אבל יש פה מס' עצות כלליות שעשויים לעזור:

לפעמים, חלק גדול מהליך הוצאת האשרה תוכל לעשות באמצעות האתר של השגרירות. עבור בקפידה על דף הרלוונטי ואולי יתאפשר לך לחסוך כאב ראש.

דאג ללבוּש מכובד; בדומה לדייט, משקל ההתרשמות הראשונית קובע המון.

זכור להכין תמונות פספורט עדכניות. אם לא זכרת – בדר"כ תהיה לך האפשרות לנפק תמונות כאלה בצלמניה אשר מצוייה בצמוד לשגרירות.

שים לב שלקחת איתך את כרטיס האשראי, למקרה חירום.

הסתבכתם? לחצו עליי.

אילו עבודות יש?

אין ויכוח, יש הפתעות בחיים אך חשוב לציין, סגנונות העבודה המוצעים לצעירים בחו"ל – לא מרתקים במיוחד, ויכללו בדר"כ מכירות ומוּבינג. אבל עדיין, לכל תחום עיסוק – סטייל משלו, תלוי במדינה והיחס של הממונים.

מעוניין לקבל אינפורמציה יותר ספציפית בתחום? שלח פה תגובה ואנסה לענות לך בצורה המקיפה ביותר. שיהיה בכיף!

כתיבת תגובה