הכול אודות עוגיות מרוקאיות

הכול אודות עוגיות מרוקאיות

בעולם האירועים מחפשים ללא הפסקה אחר טריינד חדש לאירוע, בשנים האחרונות ניתן למצוא אטרקציה יוצאת דופן ומתוקה לאירועים והיא דוכן של עוגיות מרוקאיות. אשר מוסיפות שלל צבעים וטעמים לאירוע, ובכך מוסיפות ערך מוסף בעל אופי קולינארי לאירוע. בודדים האנשים אשר יכולים לעמוד אל מול עוגיות אלה ולא לאהוב את טעמן המתקתק.

עוגיות מרוקאיות מורכבות ממרכיבים טבעיים וטריים, בהם בולטים בעיקר הקמח, הסוכר, הדבש, הבוטנים, השקדים והאגוזים. את העוגיות המרוקאיות האותנטיות מכינים גם עם מעט מי ורדים, מעט לימון וחלבונים.

אין אדם אשר לא אוהב את הטעם המתוק ולכן ניתן לשלב דוכן של עוגיות מרוקאיות לא בהכרח רק באירועי חינה אלה גם באירועים כמו: חתונה, ברבת מצווה, שבת חתן, ימי הולדת ועוד…

העוגיות המרוקאיות מונחות על גבי מגשים מעוצבים ומסודרות בצורה אסטתית ומרשימה. כמו כן, לאנשים אשר מעוניינים לשלב באירוע שלהם עוגיות מרוקאיות, חשוב יהיה לדעת כי קיימים שלושה שלושה סוגים של גדלים של מגשים:

מגש קטן אשר יכול להכיל בתוכו כמות של 30 עוגיות במגש

מגש בנוני אשר יכול להכיל בתוכו כמות של 65 עוגיות במגש

מגש גדול אשר יכול להכיל בתוכו כמות של 85 עוגיות מרוקאיות

כמו כן, חשוב להבין כי ככול שגודל העוגיה הינו גדול יותר כך כמות העוגיות אשר ניתן יהיה להציע על גבי המגשים השונים יהיה קטן יותר.

בשנים האחרונות ישנן חברות רבות אשר מציעות בר ממתקים לאירועים, האחראיות על הכנת מגשים של עוגיות מרוקאיות לחינה לחתונה או לכל אירוע אחר ומציעות אותם למכירה לאירועים. ניתן למעשה לשלב את העוגיות האלה בכל אירוע, ובכך להוסיף טעם טוב ומתוק לחגיגה.

כתיבת תגובה