הכול בנושא ייעוץ בטחוני לעסק שלך…

מה זה אומר ייעוץ בטחוני? מדוע הוא כה חשוב? ואיך זה יכול לשרת את העסק שלך?

שמדברים על בטחון העסק למעשה מתכוונים לפרמטרים רבים אשר יכולים להשפיע ולפגוע בתפקודו כעסק, ייעוץ בטחוני איכותי מגורם מוסמך יכול ברוב המקרים לשמור את החברה בכיוון הנכון ולמנוע מצבים לא רצויים של פגיעה כגון אבדן עסקי לא רצוי. כבעל עסק בטח היית רוצה ליהנות מהרגשת בטחון תוך ידיעה שיש מי שדואג לביטחון העסק…

אילו גורמים עלולים להשפיע על בטחון העסק?

  • נהלי העבודה הקיימים – במקרים רבים בתוך ארגון הם לא מספיק טובים ומתירים פרצות לא רצויות אשר יכולות להיות מנוצלות לכיוונים שליליים מצד עובדים לא אמינים. שיפור אותם נהלי עבודה יכולים לצמצם בצורה משמעותית את האפשרות לפגיעה בעסק תוך יצירת נהלי עבודה יעילים יותר המבוססים על מחשבה והבנה של תפקוד העסק.
  • הערכת סיכונים פנימיים וחיצוניים – באופן שוטף מגבירים את המודעות אודות הסכנות העומדות בפני העסק, על ידי הכרת אותם סיכונים ניתן למנוע ולצמצם אותם באופן משמעותי. הכרת הבעיה במקרים רבים היא כבר חצי מהפתרון.
  • מינוף קציני בטחון מנוסים – בתוך הארגון יכול לסייע במידה ניכרת בשיפור בטחון העסק. קציני בטחון הם אנשים אשר עברו הכשרה מקצועית ממוקדת אשר הכשירה אותם לנהל את בטחון העסק ולפעול בהתאם לכל תרחיש בצורה מקצועית. תפקידם יהיה ליווי צמוד ויצירת קשר עם גורמי בטחון נכונים בשעת הצורך מה שישפר את התפקוד הביטחוני של החברה.
  • להימנע ככל הניתן מאובדן עסקי – זו פעולה ישירה המשפיעה על בטחון העסק מאחר ואובדן עסקי שלא מזוהה בזמן עלול לפגוע ואפילו להפיל אפילו חברה יציבה ורווחית. הקושי העיקרי הוא שאובדן עסקי במקרים רבות ניתן לזהות רק בסוף שנה ולפעמים זה יכול להיות מאוחר מידי, לכן השגחה ופיקוח הדוקים יותר תוך חיפוש אחר דרכים למניעת אובדן עסקי הן חלק מהותי ואפילו קריטי לביטחון העסק. דוגמה לאובדן עסקי היא גניבות ומעילות בתוך הארגון אשר אף בעל עסק ממש לא רוצה.

ליהנות מייעוץ בטחוני צמוד בתוך ארגון…

השקעה בביטחון העסק צריכה להיות חלק בלתי נפרד מכל ארגון גדול המעוניין לשמור על רווחיות טובה ויעילה יותר. מדובר באחת ההשקעות הכי נכונות עבור העסק אשר יכולה בקלות לחסוך לך כסף רב ועגמת נפש מיותרת אשר יכולה להימנע עם הייעוץ הנכון.

כתיבת תגובה