הכול על טיפול אוסטיאופתיה

על שיטת הטיפול אוסטאופתיה

לאלו מימכם ששומעים על שיטת טיפול זאת בפעם הראשונה, אוסטיאופתיה היא שיטת טיפול ייחודית אשר פותחה בארצות הברית על ידי דוקטור אנדרו סטיל והיום משמשת מטפלים רבים ברחבי העולם במטרה לסייע לאנשים לשפר את איכות חייהם.

5 דברים שכדאי לדעת על אוסטיאופתיה:

1. שיטת טיפול טבעית  לחלוטין – מאחר ובמהלך הטיפול עושה המטפל האוסטאופט שימוש אך ורק בידיו ללא שום עזרה בכלים חיצוניים, שמנים וכד'. השיטה נחשבת לבטוחה עבור כולם ולא גורמת לתופעות לוואי כלל. תשובות בנושא אוסטאופתיה

2. שיטה שמתאימה לכולםאוסטאופתיה לא מוגבלת לאף אדם וממש כל אחד יכול ליהנות מהיתרונות שלה. נכון להיום תינוקות, גברים, נשים ואפילו קשישים עושים שימוש בשיטת טיפול זו במטרה לשפר את איכות חייהם.

3. מטפל נקרא אוסטאופט – והוא נדרש לעבור הכשרה מקצועית בת כמה שנים על מנת לטפל באנשים באוסטיאופתיה. בין מקצועות הלימוד יהיה עליו להיות בקיא במקצועות כמו אנטומיה ופיסיולוגיה של גוף האדם ולא רק בטכניקות הטיפול עצמן. בעניין זה אולי כדאי לציין כי קיים גוף שנקרא "האגודה הישראלית לאוסטיאופתיה" אשר מפקח על המטפלים ודואג כי אנשים מוסמכים עוסקים בטיפול זה.

4.  קיים שלב מקדים לטיפול עצמו – שמדברים על גישה של אוסטיאופתיה מדברים על הרצון להבין ראשית את מקור הבעיה רגע לפני שמתחילים את שלב הטיפול. לכן, הפגישה הראשונה שלכם עם אוסטאופט תעסוק באבחון מקצועי שמטרתו לאתר את המקור של הבעיה ולא את הסימפטומים שלה. לצורך כך המטפל ישאל אתכם שאלות על אורך החיים שלכם ויבצע בדיקה גופנית (לא חודרנית).

5. הטיפול מתבצע עם ביגוד – למקרה שציירתם לכם בראש תהליך דומה למסאג', זה לא המצב. שאתם פונים לטיפול אוסטאופתיה מומלץ להגיע בבגדים נוחים אשר לא מגבילים את התנועה של האזורים השונים בגוף.

6. יעיל עבור בעיות רבות – אוסטיאופתיה נמצאה יעילה ביותר עבור בעיות בעמוד השדרה, בעיות שרירים ומפרקים אך יכולה לסייע במקרים רבים כגון כאבי ראש, חוסר יציבה של הגוף, טיפול לאחר טראומה, אסטמה ועוד…

אני רוצה לנסות טיפול אוסטיאופתיה…

אם יש לך רצון להתנסות בשיטת טיפול מדהימה זו פשוט חפשו אחר אוסטאופט מומחה שמעניק שירותים באזור המגורים שלכם ופשוט קבעו פגישה הכרות. ההמלצה שלנו היא להגיע עם ראש פתוח ולתת לשיטת טיפול זו הזדמנות להוכיח את עצמה, כדאי להגיע לפחות לשלוש טיפולים ורק אז לקבל החלטה אודות התפוקה שקיבלתם מהטיפול.

מחפש/ת אוסטאופט בבאר שבע ובדרום? אוסטאופתיק קליניק זמינה לתת לך שירות…

כתיבת תגובה