הכל אפשרי עם תטא הילינג

אין ספק שלימודים הם דבר חשוב שאיתו אנחנו יכולים, בתקווה, להתפרנס בכבוד, אך מלבד הכסף, יש דברים חשובים יותר, כמו הבריאות שלנו. לימודי תטא הילינג יכולים לעזור לנו להיפטר ממחלות שונות מהן אנחנו סובלים ולמנוע הופעה של מחלות בעתיד.

תטא הילינג היא שיטת ריפוי שהתפתחה בשנות התשעים האחרונות בארצות הברית. הכל התחיל כשאישה בשם ויאנה סטייבל אובחנה כחולת סרטן ולא יכלה להרשות לעצמה את הניתוח והטיפולים היקרים. היא לקחה את הבריאות שלה לידיה והחלה לרפא עצמה, כאשר לפתע הבחינה כי בשלב מסוים בטיפול העצמי, גלי המוח שלה היה בתדר תטא. גלי התטא הם הדבר המבדיל בין תטא הילינג לבין הילינג "רגיל".

לימודי תטא הילינג מאפשרים לכל מי שרוצה ללמוד את שיטת הריפוי החדשנית לעומקה. הלימודים מתפרסים על פני כמה שלבים, מהשלב הבסיסי, שבו מתמקדים בעיקר בלימוד ותיאוריה ופחות בהתנסות, ועד שלב המאסטר, שבו מילת המפתח היא התנסות כיוון שכל הידע הכללי כבר נרכש.

אם כן, בעזרת לימודי תטא הילינג נוכל לרפא עצמנו ממחלות ולמנוע הופעתן של מחלות שונות בעתיד. כמובן, ככל שנתמקצע יותר בשיטה, הטיפול שלנו יהיה עוצמתי ויעיל יותר.

מה שעומד מאחורי שיטת תטא הילינג הוא השחרור שך הגוף והנשמה ממחסומים פיזיים ורוחניים אשר חוסמים קליטה שלנו את האנרגיות של העולם, אותן אנרגיות שאיתן אפשר לרפא הכל. ברגע שאנו מסירים את כל המחסומים, וכתוצאה מכך מתחברים לאנרגיות ולעולמות רוחניים גבוהים, אנו יכולים לעשות דברים שלא תארנו לעצמנו שנוכל לעשות.

תקשור עם מלאכים הוא יכולת שרבים מאיתנו היו רוצים שתהיה לנו. לימודי תטא הילינג יכולים לעזור לנו להגיע לנקודה בה אנו יכולים לעשות תקשור כי כפי שצוין, התטא הילינג מסירה מאיתנו מחסומים ומאפשרת לנו להתחבר לעולמות רוחניים גבוהים.

הריפוי ממחלות הוא מובן, הלא הצורך הבסיסי שלנו הוא להיות בריאים, אך למה תקשור עם מלאכים מרתק אנשים כל כך? מי שאיבד אדם אהוב מכיר את הצורך העז לתקשר איתו ברמה כזו או אחרת ותקשור מאפשר לקבל מסרים מאנשים שאיבדנו.

תטא הילינג מאפשרת לעשות הרבה יותר מאשר תקשור עם מלאכים לקבלת מסרים. לימוד השיטה תאפשר לנו לבצע טיפולים אלטרנטיביים שונים ואם נגיע לרמת המאסטר, נקבל שפע של עוצמות ואפשרויות.