הכל על הובלות דירות

אין כמו לעבור!

למרבית האנשים מעבר זה שלב מרגש. מדובר על שלב טוב מאוד לסדר קצת, לעבור על הקיים, לסדר ולמצוא מקום לחדש. למרות זאת, כשעומדים לעבור דירה חשוב לבחור בקפידה חברה אמינה ומנוסה שתעביר בשבילנו את הרכוש שאספנו כל חיינו , שתוכל לאפשר לנו מעבר נוח וזריז כמה שניתן.

על מה להקפיד כשמחפשים הובלות דירה?

הדבר העיקרי שאנשים יסתכלו עליו הוא המחיר המבוקש להובלה. המחיר הוא נתון עיקרי בהחלטה על בחירת המוביל בשביל רוב האנשים, אמנם האם מחיר זול תמיד יהווה את העסקה האולטימטיבית?

שלא תתפלאו אם מתי שהזמנתם הובלה לכל תכולת המשרד עבור שבע מאות שקל וביום ההובלה הגיע גבר בודד עם טנדר פיג'ו ישן. כמו שלא הייתם נותנים את הרכב בידיו של כל מוסכניק, למה שתתנו את כל החפצים שלכם אצל חאפר שהחליט שהוא מוביל, על אף שהוא זול פי כמה.

בודקים ומשווים!

חסרי ניסיון בעניין? מומלץ להשוות בין מספר חברות. על ידי ביצוע השוואה בין מספר חברות יהיה לכם מושג מה חברה ממוצעת מאפשרת ומה המחיר שתדרשו לשלם, מה שיאפשר לכם להבין מה מקבלים בכל מחיר ולקבוע טווח מחירים אותם אתם מוכנים לשלם ולהבטיח שתקבלו את הכי טוב בטווח המחירים הזה. אם תבדקו הצעת מחיר של הובלות דירות ההבדל במחיר יתבטא ב:

נסיון בפועל והמלצות – חברות הובלות הפועלות המון שנים מעסיקות צוותים הומוגנים ומנוסים שיודעים לעשות את עבודתם בצורה מהירה ויעילה תוך הקפדה וטיפול מסור בחפצים האישיים שלכם. לחברות הובלות אלו מספר גדול של לקוחות ויש באפשרותן להציג מס' רב של המלצות.

ביטוח על התכולה – ודאי תשימו לב שרוב מההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא מזכירות סעיף ביטוחי. בזמן ביצוע הובלת משרד כדאי להקפיד ולראות שנמצא סעיף כזה ולבדוק על מה הוא מכסה כדי להיות שקטים.

מספר אנשים ורכב ההובלה – חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו במשאית סגורה לעומת עוסקים מהצד בהובלות שיגיעו לבד או עם עובד מזדמן נהוגים על טנדר שבמידה ואתם ברי מזל סגור. חברות הפועלות כדרך קבע יגיעו בליווי צוות מקצועי ומיומן בעל לפחות שלושה עובדים, בהתחשב בגודל הפרוייקט – מה שמבטיח לכם שירות טוב וזהיר יותר בתכולת העסק שלכם.

שכירת מנוף – השכרת שירותי מנוף יתבטא בתוספת מחיר ובמצבים מסויימים לא תהיה בידיכם ברירה ותהיו מוכרחים להשתמש בו בעקבות מגבלות השטח. על אף הנאמר, שווה לשקול שירות של מנופאי גם כשלא מוכרחים מהסיבה שהוא חוסך זמן וגם מונע אפשרות של נזק לרכוש שלכם בעת ניוד החפצים בחדרי מדרגות צרים.

בשאיפה שנתתי לכם נקודת התחלה במציאת הצעת מחיר , כזו שתטיב איתכם. רוצים עוד מגוון עצות וכלים לחיפוש חברת הובלות טובה במחיר מצויין במהירות?כנסו עוד היום לאתר ותוכלו לקרוא עלמאמרים וטיפים אשר יתנו לכם לחלוף על יום המעבר במהירות.

כתיבת תגובה