הכל על חברת מנעולן אשדוד

לעזאזל עם הדלת הזאת! האקסית החליפה צילינדר?

הגיוני להניח שכל אחד ננעל בשלב מסויים בחיים מחוץ לדירה בלי המפתח. במצבים כאלה, אפשר להיות בפאניקה, או לבדוק מנעולן בחולון. לקרוא למקצוען מורשה בעידן המידע החופשי – זו משימה טריוויאלית לחלוטין; אין בעיה למצוא כל כך הרבה בעלי מקצוע מומחים שייענו לקריאתכם בכל שעות היום.

מידע חיוני

מנעולן מומחה מוסמך חייב להחזיק רישיון לפריצת מנעולים שקיבל ממשטרת ישראל. בנוסף, אחריותכם היא להחזיק בידכם הוכחה שאתם דיירי הבית הנעול. דרשו לראות שחלק החילוף שמוקצה לביתכם או רכבכם יגיע באריזה סגורה ומקורית. על מחיר הפריצה בדר"כ מתאמים מראש, ע"פי עלות העבודה והעלות של החומרים. ברוב הפעמים, גובה עלות להחלפת צילינדר רגיל בארץ, הינו כ150 ₪.

אם אתם צריכים מנעולן אשדוד, חפשו פידבקים מאתרי המלצות, אפשר לבדוק פריצות אחרות של פורץ המנעולים, ודברו איתו מעט – שתהיו רגועים יותר. על אף ריבוי המנעולנים האמינים, עדיין קיימים חאפרים שישתמשו בשליטתכם הנמוכה בתחום. בידקו כמה מנעולנים לפני שהחלטתם סופית. אין ספק, יש מקרי חירום ומצבים פחות דחופים, בהם נצטרך פורץ, ולא תמיד יש די זמן להשוות בין כולם. כשאין זמן – סִמכו על האינטואיציה שלכם.

איך תתחזקו מנעול

אספנו עבורכם המלצות מקצועיות שיעזרו לכם לשמור על תוחלת החיים של כל מנעול, רק כדי שלא נצטרך נותן שירות:

לשמן: כדי למנוע אגירת אבק ודפיקה של המנעול, יהיה עליכם להשתמש בתרסיס שימון ייעודי.
שימוש בכוח: אין צורך להפעיל כוח מוגזם, לא להכניס חפצים לתוך המנעול.
לשים לב: אל תנסו להשתמש במפתח שלא מתאים. למניעת טעויות, קִבעו צבעים עבור צרור המפתחות, או ע"י תיוגים.

למרות הקידמה ולמרות פתרונות אבטחה משודרגים, כמו כרטיסים ממוחשבים, בשלב זה אין תחליף הולם למנעול הישן, והוא עודנו דרך האבטחה שרוב הציבור מעדיף, גם מהבחינה הכספית וגם מבחינת נוחות התפעול והשימוש.

כתיבת תגובה