הכל על ייעוץ כלכלי למשפחות

לא סוגרים את החודש? אם גם אתם חשים שהחיים שלכם ,לצערכם, לא זורמים לאיפה שרציתם ושיותר נכון, אתם חשים מוגבלים מבחינה כספית אעפ"י שאתם מרווחים הרבה , כדאי שתשקלו את הצורך שלכם בקבלת ליווי מקצועי בכל הקשור לתקציב.

ייעוץ כלכלי, זה הפתרון?

קיימים מספר כלים וטיפים שיש מצב שיסייעו לכם בכל מה שיש לו קשר ללשרוד כלכלית את החודש. קודם כל, הדבר הכי חשוב הוא להכיר טוב ולעומק את המגבלות התקציביות שלכם. נקודות כמו: הכנסות, הוצאות קבועות, דברים שאי אפשר בלעדיהם ובזבוזים ובילויים, ולפי רכיבים אלו להתנהל נכון. להלן הדגמה-

הכנסה- משכורת של 5600 ₪

ההוצאות הסדירות שלכם- משכנתא של 2350 ₪, חשבונות 500 ₪, חוגים לילדים 320 ₪

הוצאות משתנות- הוצאות רכב 520 ₪, אוכל 540 ₪

ברגע שנחסיר את כלל ההוצאות מההכנסה נוכל לדעת כמה מתאפשר לנו לחסוך. בהתאם לתחשיב שביצענו נפעל ביום יום שלנו ולא הפוך, כפי שמרבית האנשים פועלים.

במקרה ואתם לא טובים במיוחד בהנהלת חשבונות עצמית, מומלץ בחום שתשקלו לעומק את אחד מכלל השירותים השייכים לתחום הזה של חשבונאות עצמית, לדוגמה – ליווי כלכלי, חשוב מאוד שתדעו שכול השירותים מותאמים לאדם פרטי וגם לארגונים.

בכל החלטה שתקבלו- להעזר בשירותי יעוץ כלכלי או לנסות להסתדר בעצמכם, סופר חשוב שתבינו שיש המון מצבים שמצריכים התייחסות אחרת לנקודה הפיננסית. מצבים כמו: קניית שטח אדמה או לימודים בחו"ל. מצבים אלו מתאפיינים בשינוי גדול של כל ההכנסות או של שגרת ההוצאות בטווח זמן מסויים.

בהתאם למה שהסברנו בפוסט, יש מספר דרכים שיכולות לעזור לכם לפעול פיננסית בצורה פקחית והגיונית, הדבר החשוב הוא להבין ולחשוב מה אתם צריכים, אולי אינפורמציה על בניית תכנית עסקית ? או בככל רואה חשבון, הכל תלוי בכם.

טיפ מעולה בתחום הזה, הוא לא להפוך להיות מאלו שחושבים "לעסק שלי זה לא יקרה" או "זה פשוט, אין מה לדעת" אלא להיות מודעיים וממש לדעת מה קורה בסיבבתכם בתחום של ניהול תקציב.

על כל פנים, אם הינכם לא ממש בטוחים מה נחוץ לכם, אם בכלל,, או אם יש לכם עדיין מחשבות נוספות", "אתם יותר ממוזמנים לשוטט באתר לנו ולקבל מענה מקצועי.

כתיבת תגובה