הכל על עריכת אירוע ברית מוצלח


בואו להיות מסיבת השנה!

יש תחושה שלאחרונה קרו כמה שינויים בתחום האירועים והשמחות. אם פעם היה זה עניין מקובל להסתפק בחגיגה קטנה, הרי שהיום אנחנו משתדלים להשקיע בחגיגה קצת יותר משאבים. בשביל מה להתפשר על חטיפים מהסופר, מוסיקה באיכות גרועה והפעלות משעממות, במקום לארגן משהו מסוג אחר? עם DJ אמיתי, מיקום שווה במיוחד ובל נשכח אטרקציות רציניות להנאת האורחים?

מקום לברית

כשמדובר בבר מצווה, חגיגת יום הולדת או כל דבר המערב מוזמנים צעירים, רצוי שיהיה בידור כלשהו ללא הפסקה. ידוע שילדים עשויים להשתעמם בקלות, מהסיבה הזו יש צורך לארגן הפעלות ואטרקציות שונות שיאפשרו לאורחים לרקוד, לשחק ולהנות. פה יש רשימה של אטרקציות מעניינות שיכולות לשדרג את המסיבה:

מתקני מים

מארגנים מסיבה במתחם גדול? מתקני מים זאת שיטה מצוינת להעסיק את כולם במהלך המסיבה. מגלשות מים שונות, אבובים ומסלול אתגרי מיועדים לילדים קטנים כגדולים והינם אטרקציה מיוחדת שרובנו לא נהנים ממנה ביום רגיל. עם אטרקציה כזאת אתם יכולים להיות בטוחים שהחגיגה שתערכו תהיה בלתי נשכחת.

הפעלות ע"פ תחביבים

הילדה אוהבת איפור? הוא אוהב לשיר? ניתן לדאוג לדוכנים והפעלות מסוגים שונים בהתאם לטיב האירע ותחביבי הילדה או הילד. ניתן, למשל, לערוך קליפ מגניב בו יופיע הילד וחבריו. ניתן גם להביא מאפרת שתאפר את הבנות. היום גם קעקועי חינה הם מצרך מבוקש ובנות ובנים כאחד מתים עליהם. כל הפעילויות יתאימו לתחביבים שונים ולגיל המשתתפים.

שולחנות משחק וסימולטורים

האטרקציה הקלאסית שמתאימה לכל מסיבה של ילדים היא שולחן משחק. בנים וגם בנות מתים על המשחקים האלה ונהנים מהם תמיד. כדורסל או פיקפונג? או אולי דווקא סימולטור טיסה מטורף? כמה עמדות שכאלה וכל המשתתפים ילכו הביתה מרוצים.

לא לשכוח את האוכל!

בחרתם כבר את האטרקציות? הגיעה העת לדבר על האוכל. לא חשוב אם זה אירוע של ילדים או, להיפך, אירוע של מבוגרים, האוכל הוא פרט חשוב. אחרי שהילדים יפסיקו להתרוצץ סביר להניח שהם ירצו לאכול. מזל שהיום באפשרותכם לבחור בין מגוון של אופציות קולינריות מוצלחות.

אפשר, לדוגמא, להגיש שניצל פריך וטרי, או, לחילופין, לארגן ארוחה מלאה, עם כל הפינוקים שיש. עוד אופציה היא להפריד ולערוך שתי ארוחות נפרדות באירוע, ארוחה עבור הילדים ואחת בשביל המבוגרים בשביל לענות על הצרכים השונים. וכמובן שאין ארוחה ללא קינוחים, לכן בין האפשרויות של הקינוחים המתוקים תוכלו לבחור ב שערות סבתא, מפל שוקולד שוויצרי והדובדבן שבקצפת – עוגה.

מה עושים עכשיו?

כעת כדאי לשבת ביחד עם הילד ולבדוק מקרוב את האפשרויות השונות. החליטו לגבי ההפעלות במסיבה והאוכל שתגישו בהתאם לרצונות וההעדפות, תוך התחשבות בתקציב וע"פ מס' המשתתפים. יחדיו אפשר לארגן מסיבה שווה שכל המוזמנים יאהבו, קטנים כגדולים.

חוגגים? גם אתם יכולים להפתיע את המוזמנים וליצור מסיבה מרהיבה. התחילו לתכנן ממש עכשיו את האירוע הקרב. למידע נוסף לגבי הפעלות למסיבות – לחצו כאן לפרטים נוספים, בקישור תוכלו למצוא לא רק מידע, אלא גם לא מעט טיפים בהם אפשר להיעזר. שיהיה אירוע מוצלח!

כתיבת תגובה