הכרויות אקדמאים – מן המסך אל חיים משותפים

הכרויות באיטרנט בכלל, והכרויות אקדמאים בפרט זה לא תמיד הליכה בפארק. לעיתים התהליך שיכול להיות ארוך ומתיש, מלווה בלא מעט לחצים וחששות אשר יכולות להסיט כל אדם מן המטרה ולגרום לחלקנו להתייאש. אז כיצד להתנהג בזירת ההכרויות האינטרנטית, ומה לעשות בשביל לצעוד בנתיב הבטוח והמהיר מן המסך אל חיים משותפים.

שלב יצירת הכרטיס
כאשר מדובר בהכרויות באינטרנט בכלל ובהכרויות אקדמאים באינטרנט בפרט, הכרטיס שלכם שמשמש כפנים הוירטואליות שלכם, הוא הדבר החשוב מכל ברגעים ראשוניים אלו, וזה יכול לקבוע כיצד תראה המשך הדרך שלכם בתהליך הזה של הכרויות אקדמאים באיטרנט. חלקם חושבים לעצמכם כי מה הקשר למעט טקסט ולאיזו תמונה אל הזוגיות שלי, או יותר נכון לסיכוי שלי לזוגויות עם בן אדם שמוצא חן בעיני. כאשר מדברים על אתרי הכרויות, צריך להבין כי בראש ובראשנה מדובר בשיווק. כאשר אתר מכיל מאות ואלפי כרטיסים של אנשים כמוכם אשר מחפשים בין הפרטנרים הפוטנציאלים את בן הזוג המתאים ביותר להם, קשה להתמקד בכרטיס בודד ולנסות להבין לעומקו של אדם, או יותר נכון לנסות ולגלות מה עומד מאחורי כרטיס. כאשר המעטתם בטקסט שמתאר אתכם, פסחתם על התחביבים שלכם, לא השקעתם מספיק בתיקיית התמונות או השארתם לא מעט פרטים ריקים. דאגתם בעצם כי תבלעו בין שאר מאות אלפי המשתמשים, והסיכויים כעת שתקרצו אל מישהו מבין אלפי המשבצות הנוספות מועט ואף אפסי.

שלב ההכרות האינטרנטית
כאשר מצאתם כבר משתמש שמצא חן בעיניכם באתר ההכרויות אקדמאים, מצאו חן בעיניכם השנינויות שהוא כתב בתיאור על עצמו, והתמונות שלו באמת עושות עימו חסד. כעת הגיע הרגע בו צריך לדבר עם הבן אדם, לנסות להכיר אותו, להציג את מי שאתם בפניו ואם באמת נראית לכם פה התאמה, אז לנסות ולסקרן אותו כמה שיותר.  זיכרו כי הכנות כאן היא חוק ברזל, אין טעם למשחקים ולהתיפיפויות. במידה ואין התאמה, ולא משנה איזה צד שיקר או יפה כמה פרטים, חבל לבזבז זמן על דייטים ופגישות שממילא לא יובילו לשום מקום. אם לא מתאים לכם או לצד השני, הכי טוב לחתוך את זה כבר עכשיו.

שלב המעבר מן המסך אל המציאות
בעיה מוכרת אצל אנשים המשתמשים באתרי הכרויות אקדמאים היא פיתוח מערכת יחסים מקוונת שמקבעת את ההכרות לעולם האינטרנטי בלבד, ומונעת ממנה להמשיך אל מקום רציני יותר – אל המציאות. אומנם לשוחח באינטרנט, בטלפון או בסמסים זה טוב ויפה, ותמיד כדאי להכיר את הבן אדם כמה שיותר לפני שמחליטים להפגש, אך רצוי להימנע מסחבת אשר גוררת עוד ועוד דחיות. ככל שתמשיכו לדחות ולהימנע מפגישה כך ההתלהבות תפחת ולאט לאט תעדיפו להישאר בתוך הנוחות של העכבר והמסך שלכם. כאשר אתם בטוחים שהצד השני נשמע מעניין ומתאים, קיבעו פגישה ואפילו שנו תוכניות, פגישה במציאות יוכלה לעזור לכם להחליט האם הבן אדם השני מתאים מהר יותר מחודש של התכתבויות.

סטודיו קורן דור

סטודיו קורן דור כתיבה שיווקית, תוכן שיווקי, הדרכות על שיווק בפייסבוק, כתיבת מאמרים

כתיבת תגובה