הכרויות עם אמריקאיים

מאמרים רבים נכתבו בשנים האחרונות על דיעות קדומות כלפי הבחורות הרוסיות על ידי מגזרים שלמים ממדינות ותרבויות שונות המושפעים מכל מיני שמועות על הבחורות הרוסיות המצטרפות לאתרי הכרויות רק כדי לצאת ולברוח מהמדינה שלהן, הן מחפשות כסף, שהן בחורות מסכנות, הן עניות, והן זונ-ת.

מקומם של הבחורים האמריקניים והישראלים לא נפקד מהדעות הקדומות כלפיהם כפי שנראה בעיניהן של הנשים הרוסיות.

הן חושבות שכל הגברים באמריקה אמידים מאוד, וללא ספק רק אמריקה היא מדינה גדולה ומוצלחת מאוד, ישנם הרבה תיאורים בטלוויזיה ובאינטרנט, בסרטים מציגים אורח חיים מפואר והעושר המופלג של הגברים מאמריקה, בעלי משפחות גדולות כפי שמוצגות בסדרות טלוויזיה, ולנשים מאוקראינה ורוסיה יש עניין להיות כמו המשפחות האלה.

לבחורות הרוסיות יש תמונה לא נכונה על אמריקה, חושבות כי כל האמריקאיים מסתובבים בעולם, תמיד בתנועה, למרות כי פחות ממחצית מכל האמריקאים יש בכלל דרכון.

עצם בעובדה שאפשר לגור ולחיות באמריקה בחופשיות וללא הגבלה מהחוק ומהשלטונות באוקראינה ורוסיה כבר נותנת לנשים רוסיות עדיפות להכיר גבר מהמערב למרות שרוב המגיעים ממשרדי הכרויות ממעמד הביניים.

הגבר היאנקי מצטייר ונראה כמו בסרטים, מושך, גבוה ומרשים למרות שרוב הגברים ממשרדי הכרויות הם קשישים ומבוגרים.

אנחנו בתקשורת אצלם בכי רע, ארצנו מככבת בעשרות סיפורים וכתבות בעיתונים ובטלויזיה על סחר בבחורות שלהן לזנות, בדרך כלל הכתבות מסתמכות בסיפורים ששמעו משכנים על נערות שהוברחו לארץ ונשלחו לברדלים, אולי היו אלו מקרים בודדים אך ההד התקשורתי הוא עצום.

בסוכנות היכרויות שלנו נתקלנו בשאלות לא נעימות מאמא דואגת שבתה צריכה להתחתן עם גבר ישראלי ושואלים בפחד: מי מבטיח לי שלא תמכרו את הילדה שלי?

מעבר לזנות מעט מאוד יודעים עלינו ולא מעט חושבים שהארץ שלנו מדבר, וגרים באוהלים עם גמלים.

הדעות הם גם אצלנו ואצלם אך הם גורמות לעוול, לבחורות הרוסיות המשלות את עצמן שבאמריקה הכי טוב עבורן והן נצלניות ולא ישרות ואצלנו המדינה נמצאת במלחמה אי שם במדבר.

בהצלחה!

כתיבת תגובה