הלבנת שיניים תוך שעה

 

איך מלבנים שיניים תוך שעה? שתי דרכים לעשות זאת, שתיהן אגב כרוכות בטיפול אשר מבצוע ע"י רופא שיניים. שאר ההבטחות להלבנה ביתית תוך שעה לא תספק לכם תוצאה מספקת וזאת בלשון המעטה. תהליך הלבנת שיניים הינו תהליך כימי המחמצן כתמים של חומר השן, התהליך הוא מהיר ובעל תוצאות מיידיות, לרוב בתוך שעה קלה תהפכו את החיוך שלכם לחיוך של מליון דולר. השיטות להלבנת השיניים שונות ומגוונות ואם אתם מעדיפים שיטה מסוימת על אחרת זו כמובן זכותכם, אך בכל מקרה אם אתם רוצים לבצע הלבנה בתוך שעה אילו הדרכים:

 

1. הלבנת שיניים במרפאה – בתהליך זה על הרופא לנקות ולהוריד את שכבת החיידקים מהשן ורק לאחר מכן להתחיל בהליך של הלבנת שיניים. מאחר וההליך כולל שימוש במי חמצן בריכוז גבוה, על הרופא להגן על חניכיו, שפתיו ועיניו של המטופל. על החניכיים והשפתיים מגן רופא השיניים באמצעות ג'ל או מגן גומי ועל העיניים ע"י משקפיים כהים או כיסוי עיניים. גם בשיטה זו תוך שעה תצאו עם שיניים לבנות כשלג.

 

2. הלבנת שיניים בלייזר – היתרונות בהלבנת שיניים בלייזר הן לא רבות ואפילו לא משמעותיות. הטיפול בלייזר יותר מדויק ולכן האפשרות של פגיעה בחלל הפה מצטמצמת, כמו גם העובדה של יעילות הטיפול – בהלבנת שיניים בלייזר קרוב לודאי שלא תאלצו לבצע יותר מטיפול אחד, ואכן תוך שעה קלה תצאו עם חיוך צחור.

 

 באדיבות אתר: http://www.myteeth.co.il

 

כתיבת תגובה