המדריך המלא לרכישת מטען למחשב נייד

המדריך המלא לרכישת מטען למחשב נייד

כאשר אנו קונים מחשב נייד אנו מקבלים אותו עם כמה תוספות שבניהם מטען למחשב נייד. המטען הוא החלק שאנחנו הכי פחות שומרים ותמיד הוא יהיה זה שנזרק ומתקפל בתוך התיק של המחשב. אך כיום גם אפשר למצוא מטענים עם חיבור גומי שתופס את הכבל בצורה מסודרת. מטען למחשב נייד לא נראה רגיש אך הוא חלק שאם נתייחס אליו בכבוד יהיו לנו פחות נזקים במשך השנים והמחשב ישמר. לסיכום אומר שחשוב להתייחס בצורה עדינה לכל המחשב עם כל חלקיו אך מכיוון שכל כך הרבה אנשים לא יודעים איך להתייחס למטען, מאמר זה יפרט ויסביר אודות פעולותיו של המטען, איך לרכוש ואיזה סוגים קיימים.

כיצד מטען עובד ואיך נבחר

מטען עובד לפי מתח ואמפר, בכל מטען למחשב נייד יש מדבקת יצרן ובה נוכל למצוא את מידת המתח והאמפר, בנוסף למטען יש מחבר שמתאים אך ורק למחשב שלו. יש מחברים אוניברסלים שמתאימים לכמה סוגי מחשבים אך לא כדי לנסות שכן מטען למחשב נייד שאינו תקני יוכל לקצר לנו את הלוח אם ולכן אל תנסו לדחוף מטענים לא מוכרים לשקע טעינה במחשב שלכם. אז כדי לבחור את המטען שמתאים לכם תצטרכו לזכור כמה פרטים חשובים.

פרטי המטען של המחשב

אמפר:

וולט:

חברה:

סוג:

 

כך תוכלו לבקש מכל מעבדת מחשבים למצוא לכם את המטען המתאים עבורכם. דרשו תמיד מטען מקורי שכן הם הכי אמינים אם אתם זקוקים למחשב שלכם בשנים הבאות. מטען למחשב נייד שהוא אינו מקורי יכול להזיק למחשב ובמקרים מסוימים אף להתחמם יתר על המידה ולהתפוצץ.

איך נדע שהמטען שלנו פגום?

כאשר המחשב שלכם אינו נדלק זו נורה אדומה שמעידה על מטען פגום אך בהרבה מקרים נוכל גם לראות תקלה שמגיעה מהמחשב שהתקצר בעקבות התחממות יתר או סיבה אלקטרונית כלשהי. בהרבה מטענים למחשבים ניידים נוכל למצוא נורה שצבעה ירוק, נורה זו מוארת כאשר יש חיבור חשמל למטען ואם אתם לא רואים נורה דולקת זהו סימן למטען פגום. מטען למחשב נייד מקורי יחזיק מעמד הרבה זמן אם נתייחס אליו בכבוד, בעדינות ולא נזרוק אותו, נקפל אותו וכו…

מטען למחשב נייד- אזהרה

יש להיזהר ממטענים שאינם מקוריים שכן בחיי שמעתי על הרבה מקרים של מטענים חלופיים שקיצרו את המחשב הנייד. כאשר קונים מטען למחשב נייד חשוב לבדוק שהמחבר תואם בדיוק לשקע הטעינה במחשב, ישנם מקרים בהם אנשים הולכים לחנות המחשבים והמוכר אינו מנוסה ונותן להם מטען למחשב נייד שאינו תואם למחשב שלהם, יש אפשרות לקחת את המחשב הנייד לחנות ואז לבדוק שם כדי למנוע אי נעימויות.

 

כתיבת תגובה