המדריך לקונים מוצרי קוסמטיקה טבעית

יותר נשים כיום מעדיפות להכניס בסל שלהן מוצרי קוסמטיקה שבאים מהטבע ולוותר על התכשירים הקוסמטיים עמוסי הכימיקלים שמציעות פירמות הקוסמטיקה הרבות. לצד חנויות טבע אשר בהן אפשרי לרכוש תכשירים מגוונים מכל סוג – מקרמים לשיער הראש ועד לשמפו, סבונים נטורליים, קרמים לפנים, פילינג וכדומה, יש אפשרות לאתר היום חנויות ייחודיות שמוכרות אך ורק מוצרי יופי וטיפוח אישי מהטבע. החשיבות של מוצרים מסוג זה היא בעידוד לקוחות לשימוש בצורה נכונה בדברים המעולים שיש לטבע להעניק לנו ולהימנע משימוש שאינו תמיד מתאימים עבורנו.

מה מתאים למי?

כל מי שמקבלת החלטה להחליף את מוצרי הטיפוח הרגילים במוצרי קוסמטיקה טבעית תגלה עולם ומלואו. באופן הפוך לחשיבה המוטעית שמוצרי קומסטיקה מסוג זה הם פחות ריחניים ומורגשים על הגוף, היום ניתן להנות מסבונים טבעיים וממוצרי בישום וריח שעשויים משמנים ארומטיים וריחניים, מתמציות פרחים ופירות ומחומרים טבעיים מגוונים. הדבר ההכרחי יותר מכל הוא לבדוק איזה מוצרים המתאימים לנו. כיום קל ופשוט לבחור מוצרים טבעיים על פי סוג העור, לפי בעיות אפידרמיות ולפי השימושים השונים שלנו במוצרים ביומיום.

הקנייה הראשונה

הקנייה הראשונה של מוצרי קוסמטיקה טבעיים חייבת לכלול מוצרים שונים כמו סבונים, שמותאמים לסוג העור של אותה לקוחה, קרמים לגוף ולפנים ותכשירי שיער למיניהם. מומלץ להתנסות תחילה במוצרים בסיסיים אלה ורק אחר כך להתקדם לקרמים גדולים וממוקדים יותר כמו למשל קרם עיניים או רגליים ולוודא שאנחנו לא אלרגיים לחומרים הפעילים בקרמים ובשאר התכשירים. על פי רוב נגלה שמוצרים טבעיים בדרך כלל פחות אלרגניים ממוצרים קומסטיים שגרתיים.

לא למתקדמות בלבד

כעבור כמה שבועות יש אפשרות להבדיל בשינוי בלחות וברכות העור. בד"כ השיער יכול שיהיה בריא יותר בגלל שמנים ארומטיים וחומרים אחרים שנכנסים לתוך התכשירים הטבעיים הללו. הדבר המוצלח מכולם הוא כאמור להתנסות ולא לוותר על מכלול המוצרים הנמצאים בימינו בחנויות. יותר ויותר נשים כעת לא מוותרות על רכישה של מוצרי קוסמטיקה טבעיים באופן קבוע ומחליפות ללא כל היסוס את השמפו הישן והמוכר בתכשירי שיער טבעיים, את הסבונים המייבשים מלאי הכימיקליים בסבון טבעי איכותי ואת קרם הגוף המבושם בתכשירים טבעיים שיוצרים לחות נעימה לגוף. עבור כל מי שעדיין לא מאמינה, נותר לנסות לפחות פעם אחת בלבד ולגלות את כל ההבדל.