המלצה חמה – בחירת מובילים מומלצים

עומדים לפני מעבר דירה?

לרוב האנשים העברת הבית הוא שלב מרגש. מדובר על זמן טוב לעשות סדר בחיים, למיין, להפרד מחלק מהדברים ולמצוא מקום לחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לדירה חדשה חשוב להקפיד ולבחור חברת הובלות שתעביר לנו את כל החפצים , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל כמה שאפשר.

על מה לשים דגש שמחפשים מובילים חיפה?

האלמנט הראשון שרוב האנשים ישימו עליו את הדגש הוא מחיר ההובלה. המחיר מהווה נתון מרכזי בבחירת חברת הובלות בשביל חלק ניכר מהאנשים, אולם האם מחיר נמוך מהווה את ההצעה שהכי מתאימה לכם?

בבקשה לא להראות מופתעים אם מצאתם הובלה לכל הריהוט ב-800 שקלים ובתאריך ההובלה הגיע אדם בודד עם מסחרית קטנה וישנה. הרי לא הייתם נותנים את הפרייבט בידיו של כל מוסכניק, למה שתתנו את החפצים שאספתם בחיים אצל חאפר, גם אם מחירו זול.

איך תבחרו חברת הובלות

אם יש לכם ספק עדיף לכם לבדוק מספר הצעות מחיר. באמצעות השוואה בין כמה חברות הובלה תקבלו מושג מה כל חברה מספקת לכם ובאיזה טווח מחירים, לאחר מכן תוכלו לדעת למה לצפות ולהבין איזה מחיר אתם מוכנים להוציא ולהיות בבטחה שאתם מקבלים את הכי טוב במחיר ששילמתם. אם תבחנו הצעת מחיר של מובילים מומלצים הפער יהיה ביטוי של:

ניסיון – חברות בתחום ההובלה הפעילות בתחום תקופה ארוכה מעסיקות פועלים מיומנים שהעבודה מוכרת להם ועובדים בצורה יעילה ומהירה תוך כדי שמירה והקפדה על הרכוש הפרטי שלכם. לחברות הנ"ל לקוחות רבים ויש באפשרותן לספק מס' גדול של המלצות.

ביטוח – אם תבחנו תראו שחלק ניכר מההצעות הזולות שיצא לכם לקבל אינן מציינות אף סעיף ביטוח. בעת ביצוע הובלת משרד מומלץ להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף כזה ולבדוק מה גג ההתחייבות בכדי שתהיו רגועים.

מספר האנשים וכלי ההובלה – חברות רציניות יגיעו במשאית סגורה בהשוואה לכאלו שעוסקים על הדרך בהובלות אשר יגיעו לבדם או עם עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמקרה הכי טוב סגור. חברת הפועלות דרך קבע יתנו לכם צוות עובדים מקצועי ומיומן שלא קטן מ3 מובילים, בהתחשב בכמות התכולה – מה שמביא לידי שירות וטיפול טוב יותר בתכולת הדירה שלכם.

שימוש במנוף – הבאת מנוף יוביל לעליה במחיר ובמצבים נקודתיים לא תהיה בידיכם ברירה ויהיה עליכם להשתמש בו בשל מגבלות המקום. עם זאת, מומלץ לשקול את השירות הזה גם כשלא מוכרחים מהסיבה שהוא יכול לחסוך זמן ומצמצם אפשרות של פגיעה בפריטים בזמן ניוד הפריטים במעברים קטנים.

אני מקווה שסיפקתי לכם נקודת פתיחה טובה להתחיל בה במציאת הצעת מחיר שתהיה משתלמת ביותר עבורכם. הייתם רוצים עוד מגוון כלים וטיפים שיהיו לכם לעזר בבחירת חברות הובלות במחיר הוגן במהירות?הכנסו עוד היום לאתר האינטרנט הבא ותוכלו לקבל עוד מידע והמלצות ועוד כלים שיאפשרו לכם לעבור את תאריך ההובלה במהירות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה