המלצה על הובלות אשדוד


עוברים בקרוב?

לרבים מאיתנו המעבר למקום חדש זה תהליך כיפי ומרגש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע סדר בחפצים, למיין את החפצים, להפרד מדברים לא נחוצים ולהתחדש. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש מומלץ לבחור בקפידה חברה בעלת ניסיון שתוביל בשבילנו את כל החפצים ושבאמצעותה יהיה לנו מעבר קל ונעים במידה האפשרית.

על מה לשים דגש שמחפשים הובלות רחובות?

הרכיב העיקרי שעיקר האנשים יתעכבו עליו הוא המחיר הנדרש להובלה. המחיר בהחלט מהווה רכיב מרכזי בגיבוש החלטה ובחירת חברת הובלה עבור מרבית האנשים, השאלה אם מחיר זול משקף במרבית הפעמים את הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

בבקשה לא להיות מופתעים אם מצאתם שירותי הובלה לכל הבית ב-700 שקל וכשאתם ארוזים ומוכנים יגיע אדם בודד עם טנדר מתפרק. כמו שלא הייתם מפקידים את הרכב שלכם בכל מוסך בעל הצעה זולה, למה שתתנו את החפצים שלכם תחת אחריותו של מוביל חאפר, על אף שהוא זול פי כמה.

אז מה כן עושים?

חסרי ניסיון בעניין? עדיף לבדוק מספר הצעות מחיר. באמצעות השוואה בין הצעות מחברות שונות תהיה לכם אינדיקציה מה כל חברת הובלות מספקת ומה המחיר שתדרשו לשלם, בשיטה זו תוכלו להבין מה חשוב לכם ולהבין איזה מחיר אתם יכולים להוציא ולהיות בידיעה שאתם מקבלים את הכי טוב בטווח מחיר הזה, למתכננים מעבר בקרוב עברו אל האתר.

בבדיקת הצעה ההבדלים יהיו כתוצאה מ:

שנות ניסיון והמלצות – חברות הובלה הפועלות בתחום המון שנים מעסיקות צוותים מיומנים ומנוסים שמכירים את העבודה ועובדים בזריזות וביעילות תוך כדי שמירה והקפדה על החפצים הפרטיים שלכם. לחברות המתוארות מספר רב של לקוחות ויש ביכולתן להציג המלצות של לקוחות.

אחריות וכיסוי ביטוחי – קחו לתשומת לבכם שרוב מן ההצעות ה"מפתות" שתקבלו לא מציינות סעיף ביטוחי. בעת ביצוע הובלת עסק מומלץ להקפיד ולראות שקיים בכלל סעיף מסוג זה ולבדוק מה גובה הכיסוי כדי שיהיה לכם שקט פנימי.

מספר אנשים ורכב ההובלה – חברות הובלה הפועלות דרך קבע יגיעו במשאית גדולה לעומתם כאלו שעוסקים על הדרך בהובלות אשר יגיעו לבד או בליווי עובד מזדמן עם טנדר ישן שבמידה והזדמן מזלכם סגור עם חתיכת ברזנט. חברות רציניות יגיעו בליווי צוות מובילים המונה לפחות שלושה אנשים, תלוי בגודל העבודה – מה שמביא לידי טיפול זהיר יותר בתכולת המשרד.

הובלות באמצעות מנוף – שימוש במנוף יגרור עליה במחיר ובמקרים ספציפיים לא תהיה לכם ברירה אחרת אלא מלהשתמש בו בגלל חדרי מדרגות צרים. על אף הכל, שווה לקחת את שירות זה גם אם לא חייבים בגלל שהוא יחסוך לכם זמן רב וגם פוסל אפשרות של נזק לרכוש בזמן הזזת הפריטים במעברים צפופים.

מקווה שנתתי לכם נקודת התחלה טובה במציאת הצעת מחיר להובלה שתהיה הוגנת ומשתלמת. הייתם רוצים לקרוא על טיפים שיעזרו לכם במציאת מובילים בעלות נמוכה והוגנת? כנסו עוד היום לאתר האינטרנט ותוכלו לקבל עוד מחירונים אשר יעזרו לכם לחלוף על יום ההובלה במהירות, ככל הניתן.

כתיבת תגובה