המלצה על חברת ביטוח לרכב


לרכב שלכם אין ביטוח?

כמעט לכולם יש דברים יקרי-ערך. פריטים אלו אינם רק יקרים, אלא הם גם בעלי ערך מוסף בשבילנו. בדיוק בגלל זה, על מנת לשמור על הרכוש היקר לנו, חשוב מאוד לדאוג שלהכל יש ביטוח שיכסה נזקים במקרה וקרה אסון.

כשמדובר על מכונית, לעשיית ביטוח יש משמעות מיוחדת, שכן חוץ מפריצת המכונית, תמיד קיים סיכוי שהרכב יהיה מעורב בתאונה. בסיטואציה כזאת רצוי שיהיה מי שיוכל לדאוג לנזקים של המכונית שלכם, של הרכב הנוסף אם היה כזה וגם לאלה שנגרמו לכם פיזית. יש לכם בכלל מושג איזו חברת ביטוח מתאימה לרכב שאתם מחזיקים? כל מה שכדאי לדעת על ביטוח מחכה לכם כאן.

הצעות ביטוח לרכב – איזה ביטוח מתאים לכם?

בימינו בשוק של חברות הביטוח השונות תוכלו למצוא לא מעט חבילות שונות, מסיבה זו צריך ללכת על הטובה ביותר. מהם הגורמים המשפיעים על מחיר פוליסת הביטוח?

סוג המכונית – את הרכבים אפשר לחלק למס' קטגוריות שונות לפי סוג האוטו. כמה שהרכב עולה יותר, כך גם מחיר הביטוח עבורו יהיה משמעותי יותר.

גיל הנהג – הנפקתם את רישיון הרכב לפני פחות משנתיים? אם עוד לא עברו שנתיים והינך נהג חדש, אתה כנראה תשלם על ביטוח יקר במיוחד בעקבות התאונות שנהגים לא מנוסים עושים. ככל שגדל הותק, כך המחיר של הביטוח יוזל.

סוג חבילת הביטוח – שימו לב שלא כל פוליסת ביטוח מכסה דברים באופן מלא. חוץ מהביטוח שהינו חובה, קיימות האופציה לבחור גם בביטוח היקפי בעבור כיסוי של נזקים נוספים אם התרחשה, חלילה, תאונה. כמו כן, באפשרותכם לשלם יותר כדי להמנע מדמי הששתתפות עצמית במקרה של תאונת דרכים

צריכים הצעת מחיר לביטוח? גלשו לאתר הבא.

בסופו של עניין

נכון, אם כבר השקעתם בקניית מכונית פרטית, העלויות הנלוות לכל הסיפור הן בהחלט מבאסות, אך כשמדובר בעניין חשוב כמו חיי יקירכם – המחיר הוא לא שיקול. לא רק שנסיעה בלי ביטוח היא לא חוקית בישראל, אם התרחשה תאונה, אתם צפויים להתמודד עם הוצאות של טיפול בביה"ח, השיקום הארוך ותיקון האוטו. בשביך לחסוך את עוגמת הנפש – עשו ביטוח בזמן!

כתיבת תגובה