המלצה על מורה לפסיכומטרי בשדות יעקב

מחפשים את המסגרת הלימודית? מזלזלים בכם?

נכון כי בתקופה זו, בגרות היא לא תנאי הכרחי כדי להתקבל לעבודה, ואף אינה בדיוק מהווה אינדיקציה על האינטליגנציה, אבל עדיף שתהיה לכם תעודה טובה, מפני שזה נראה טוב בקוה"ח, ולפעמים גם חובה להרשמה ללימודים אקדמיים. רוצים לדעת הכל על מורים פרטיים לפסיכומטרי? המשיכו לקרוא.

איך בכלל עושים זאת?

כל יום שעובר לאחר שסיימתם בי"ס – כך תתקשו יותר להשלים את הבגרויות. זה למה, מומלץ להתחיל בתהליך בשלב מוקדם. קיימים בארץ מספיק מוסדות לימוד שניתן להירשם אליהם. מידע נוסף על מכונים אלו יש בשפע ברשת. במידה ואתם חיילים, או אם השתחררתם לא מזמן, אפשרי לקבל הנחות והטבות רבות על קורסי השלמה.

קחו בחשבון שכבר אינכם ילדים, לפיכך, קחו את הנושא ברצינות יתרה והתנהגו בבגרות, שלא כמו תלמידי בי"ס; במיוחד עכשיו, כאשר ברור לכם מה רצוי לעתידכם, ויש לכם קצת יותר מידע לגבי התחום.

מה אתם חושבים על הבחינה הפסיכומטרית?

בחינה פסיכומטרית נערכת בפורמט שונה מהדרך של ציוני בחינת הבגרות. לציון זה קיים משקל גדול יותר ממשקל הבגרות, מה גם שהבחינה הפסיכומטרית עצמה בכלל קשה יותר, זאת למרות שהמבחן הפסיכומטרי לא מעיד על רמת החוכמה שלכם. הציון הפסיכומטרי שלכם בוחן יותר את תפקודכם במצבים מלחיצים, את הזיכרון שלכם וניהול סדרי עדיפויות.

אפילו אם הצלחתם להוציא תוצאה לא מזהירה במבחן הראשון – אין זה בהכרח אומר שאתם לא חכמים , אלא שבפעם הבאה תצליחו יותר; כמו בדייט ראשון, רובנו לא מצליחים לממש את מלוא הפוטנציאל ולהוציא ציון טוב בניסיון הראשון. תמיד תוכלו לגשת לעוד בחינות, במידה ויש לכם מספיק כסף וכוח מנטאלי בשביל לגשת למועדים נוספים. את הציון הגבוה יותר שיתקבל – אתם לוקחים אתכם למשך שבע שנים.

עכשיו, אחרי שקראתם קצת מידע לגבי מורה לפסיכומטרי, ואם יש לכם מושג איזה תואר מעניין אתכם ובמה תעסקו, הגיע הזמן לנצל את המידע הזה בשבילכם: הירשמו לאחד המוסדות, הוציאו ציון טוב, ותנו להורים להתמוגג מנחת!

כתיבת תגובה