המלצה על קורס הכנה למבחני בגרות בפיזיקה

ההורים מתעקשים שיהיה לכם תואר ראשון? אמא רוצה סיבה להשוויץ מול השכנה?

אפילו במצב הנוכחי, הצלחה בבגרות היא אינה תנאי הכרחי לקבלה לעבודה טובה, ובעיקרון בדרך כלל אינה מראה על האינטליגנציה, עם זאת מומלץ שתהיה לכם תעודה טובה, ולו רק מפני שזה נראה יותר טוב בקורות החיים שלכם, ולפעמים תנאי מחייב כדי להיכנס ללימודי תואר ספציפי. רוצים לדעת יותר על שאלוני בחינות בגרות? המשיכו בטקסט.

איך בעצם עושים את זה?

כל יום שעובר לאחר שסיימתם בי"ס – ככה יהיה לכם יותר קשה להתרגל שוב למסגרת הלימודים. בגלל זה, יותר פשוט לפתוח בתהליך הכי מוקדם שאפשר. יש מספר מכונים שניתן להירשם אליהם. אינפורמציה על מכונים כאלה יש בלי להתאמץ יותר מדיי, בגוגל וכיו"ב. היה ואתם חיילים, או אם השתחררתם לאחרונה, בדקו אפשרויות עבור הנחות והטבות מסויימות על קורסי שיפור בגרויות.

לטובתכם, זכרו שאתם כבר לא ילדים, ולכן, קחו את נושא זה ברצינות ואל תתנהגו כמו ילדים; בעיקר עכשיו, כאשר אתם יודעים את אשר תעדיפו לעשות בעתיד, וכשהשגתם מידע יותר נרחב בתחום המדובר.

מה דעתכם על ציון הפסיכומטרי שלכם?

מבחן הפסיכומטרי בנוי בפורמט אחר מהדרך של מבחני הבגרות. למבחן הפסיכומטרי יש משקל יותר גדול מהמשקל של ציוני מבחני הבגרות, מה גם שהמבחן עצמו יותר קשה, זאת על אף העובדה שמבחן זה לא משקף את האינטליגנציה שלכם. ציון הפסיכומטרי שלכם בודק דווקא את ההתמודדות שלכם בעת מצבי לחץ, את הזיכרון שלכם וכמה אתם מסודרים ארגונית.

גם אם קרה מצב בו השגתם תוצאה לא גבוהה במועד הבחינה הראשון שלכם – אין זה אומר בהכרח שאתם לא מספיק טובים, רק שפשוט הפעם לא הצלחתם; כמו בטסט על רכב, הרוב נכשלים לעשות את המקסימום ולהגיע ליעד שהציבו לעצמם בפעם הראשונה. בכל מקרה אפשר לגשת לעוד מועדים בעתיד, כל עוד זה מתאפשר מבחינת מצב כלכלי ועצבים לגשת לעוד מבחן. את הציון הכי גבוה שיתקבל – זוכרים שבע שנים.

בשלב הזה, כשהשגתם מידע יותר ממוקד על נושאים כגון מבחני בגרות בפיזיקה, ואם יש לכם יותר מושג מה אתם רוצים ללמוד ואיפה תרצו לעבוד, כדאי שתשתמשו בידע הזה לטובתכם האישית: התחילו את אחד הקורסים, השתדלו להצליח במבחנים, ושפרו את ההערכה העצמית שלכם!

כתיבת תגובה