המלצה על שירותי מנעולן חדרה

פרצו לבית והרסו את המנעול? האקסית החליפה צילינדר?

סביר להניח שאין מישהו שלא ננעל באיזשהו שלב מחוץ לדלת ביתו בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לחפש מנעולן חדרה. ליצור קשר עם מנעולן אמין בימינו – זו עבודה מאוד קלה; יש כיום כל כך הרבה בעלי מקצוע מומחיים אשר זמינים מתי שרק תרצו.

חשוב לדעת

פורץ דלתות מקצועי צריך מחוייב להציג תעודת יושר מאת משטרת ישראל. מעבר לכך, תפקידכם הוא להראות לו עדות או הוכחה שאתם בבירור גרים בדירה הנעולה. שימו לב שחלק החילוף שמוקצה לדלת המדוברת נמצא באריזה מקורית. את הסכום לתשלום סוגרים מראש, ע"פ עלות העבודה ומחיר החומרים. בדר"כ, מחיר סטנדרטי לפריצה בסיסית בארץ, הוא כ150 שקלים.

כאשר אתם מחפשים התקנת מנעול, בִּדקו חוות דעת מגוגל, בקשו לראות עבודות קודמות של המנעולן שהזמנתם, ונהלו "סמוֹל טוֹק" – בשביל השקט הנפשי. על אף שגשוג בעלי המקצוע המוסמכים, קל למצוא נוכלים שיעשו שימוש בשליטתכם הדלה בתחום. בידקו בקפידה לפני שתחליטו סופית. כמובן, יש מקרים בהולים ומקרים רגועים יותר, בהם נזדקק לפורץ, ולפעמים לא יהיה לכם די זמן לבחון כמה מנעולנים. כשאין מספיק זמן – פעלו על סמך תחושת הבטן שלכם.

איך תתחזקו מנעול

קיבצנו עבורכם המלצות אשר יהוו "ביטוח" על התקינות של המנעול שלכם, על מנת שתוכלו להסתדר בלי מנעולן בשישי בצהריים:

שימון נכון: למניעת ריבוי אבק ושחיקה של המנעול, השתמשו מפעם לפעם בספריי שימון ייעודי.
שימוש בכוח: שימו לב לא להשתמש בכוח מוגזם, אל תכניסו דברים למנעול.
דיוק: לא מומלץ להשתמש במפתח שגוי. כדי שלא תסתבכו, קיבעו צבעים עבור המפתחות שלכם, באמצעות תיוג המפתחות.

אפילו שהזמנים השתנו ולמרות אפשרויות אבטחה מתקדמות, כמו טביעת אצבע, בשלב זה אין תחליף אהוד למנגנון הנעילה הישן, ונכון לעכשיו הוא פתרון האבטחה שרוב הציבור מעדיף, הן מבחינה כספית וגם מהאספקט של קלות השימוש.

כתיבת תגובה