המלצות חמות על מנעולן בירושלים ומבשרת

המנעול תקוע? שוב אתם נאלצים להתעלק על השכנים

כנראה שכמעט כל אדם מצא את עצמו בשלב כלשהו מחוץ לביתו ללא יכולת להיכנס. במצב כזה, תוכלו להיכנס ללחץ, או לחפש מנעולן בירושלים. להזמין שירותים של מנעולן מורשה בעידן המידע החופשי – זו עבודה טריוויאלית לחלוטין; כיום ניתן למצוא מבחר מקצוענים עם תעודות אשר זמינים 247.

קצת מידע כללי

פורץ מנעולים אמין מחוייב להחזיק רישיון אותנטי מהמשטרה. לעומת זאת, תפקידכם יהיה להמציא הוכחה כלשהי שאתם בבירור דיירי הדירה הנעולה. דרשו לוודא שכל חלק המיועד לדלת הבית יהיה באריזה מקורית. על התשלום בדר"כ סוגרים מראש, על סמך העבודה וע"פ מחיר הצילינדר. בד"כ, גובה העלות הסטנדרטית להחלפת צילינדר שווה 150 ₪ בערך.

כאשר אתם מחפשים מנעולן ברמת גן, חפשו הצעות באינטרנט, תוכלו לבחון פעולות אחרות של המנעולן שבחרתם, ונהלו עימו שיחה – כדי שתהיו רגועים. למרות הגידול במספר המנעולנים המוסמכים, קיימים גם חאפרים שישתמשו נגדכם בשליטתכם הנמוכה בנושא. בידקו כמה פורצים לפני שתגיעו להחלטה. ללא ספק, יש מקרי חירום ומקרים רגועים יותר, אשר בהם נזדקק פורץ מנעולים מוסמך, ולא תמיד יש מספיק זמן להשוות בין פורצים. במקרים כאלה סמכו רק על התחושה האישית שלכם.

מה לא עושים

אספנו בשבילכם כמה הצעות שיתנו מעין ביטוח על אורך חייו של המנעול שלכם, בשביל שתוכלו להסתדר בלי בעל מקצוע:

שימון: כדי למנוע צבירה של אבק ודפיקה של המנעול, רצוי להשתמש בתרסיס שימון ייעודי.
לא באלימות: לא להפריז בשימוש בכוח, לא לתקוע בכוח חפצים למנעול.
להקפיד לדייק: לא מומלץ להשתמש במפתח לא מתאים. למניעת סיבוכים, הַפרידו בצבעים את המפתחות בנפרד, או מדבקות מזהות.

למרות הקידמה ולמרות פתרונות בטוחים יותר, כמו כרטיסים מגנטיים, עדיין אין תחליף נפוץ למנעול הטיפוסי, ובשלב זה – הוא דרך האבטחה שרובנו מעדיפים, גם מבחינת תמחור והן מהאספקט של נוחות התפעול.

כתיבת תגובה