המלצות על מורים לפסיכומטרי בכל הארץ

הברזתם מבי"ס בזמן שכולם עברו את הבגרות? לא יודעים איך תצליחו להתקבל לתואר ראשון?

נכון כי בתקופה זו, בגרות מלאה היא אינה חובה לקבלה לעבודה טובה, וגם לא מצביעה על רמת משכל, בכל מקרה עדיף שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה, כי זה אחד מהדברים הבסיסיים ברזומה שלכם, ולעיתים אף חובה לקבלה ללימודי תואר מסויים. מחפשים מידע בנושא מורים לפסיכומטרי? אנא המשיכו לקרוא.

אז איך בעצם עושים את זה?

ככל שתתנו לזמן לעבור לאחר שסיימתם בי"ס – כך קשה יותר להוציא תעודת בגרות. ומסיבה זו, רצוי להתחיל בפרוצדורה כמה שיותר מוקדם. תוכלו למצוא לא מעט מכונים שתוכלו להיעזר בהם. עוד אינפורמציה על מכונים אלה אפשרי לקבל לרוב בגוגל וכד'. היה ואתם בסדיר, בקבע, או שהשתחררתם מהצבא לאחרונה, בדקו אפשרויות עבור הרבה הנחות והטבות על מגוון תכניות לימוד.

מוטב שתפנימו שאתם כבר ילדים גדולים, ולכן, קחו את כל הנושא בצורה רצינית ותפסיקו להתנהג כמו תלמידי בית ספר; בייחוד כעת, כאשר יותר ברור לכם את כל אשר אתם מעוניינים לעתידכם, ואחרי שקיבלתם יותר מושג על הנושא.

מה בנוגע אל המבחן הפסיכומטרי?

הפסיכומטרי מורכב באופן שונה בתכלית מהאופן של ציוני מבחן הבגרות. לציון הבחינה הפסיכומטרית יש חשיבות רבה יותר מזה של ציון הבגרות, מה גם שהמבחן כשלעצמו קשה בכמה רמות, זאת על אף שבחינה זו לא מעידה על יכולתכם השכלית. המבחן הפסיכומטרי בוחן דווקא את אופן התפקוד שלכם בעת מצבים מלחיצים, את הזיכרון לטווח הקצר ואת ניהול סדרי העדיפויות שלכם.

למרות כי ניגשתם וקיבלתם תוצאה נמוכה בפעם הראשונה – זה לאו דווקא אומר שאין לכם את היכולת לעבור, רק שלא הלך טוב הפעם; כמו בדייט ראשון, רובנו נכשלים לעשות 100% ולהוציא תוצאה מכובדת בהתחלה. בכל מקרה אפשר לגשת לעוד מועדים בעתיד, כל עוד זה מתאפשר מבחינת כסף וכוח סיבולת בשביל לגשת למועדים נוספים. את הציון הכי גבוה שיתקבל – זוכרים למשך שבע השנים הבאות.

בנקודה הזו, אחרי שקראתם מידע נוסף על נושאים כמו לומדים לפסיכומטרי, ובמידה ויש לכם מושג איזה תואר מעניין אתכם ובמה תעבדו, עכשיו זה הזמן לנצל את המידע הזה בשבילכם: התחילו קורס, הצליחו במבחנים, ותנו להורים להתמוגג מנחת!

כתיבת תגובה