המלצות על שיפוצניקים בצפון

הילד עזב את הבית? הבית צמא ליחס?

בעולם המערבי בה אנו חיים, יש לנו צורך בדברים חדשים ללא הרף. טעמים הם דבר שנרכש ומשתנה וכמו כן יש את האופנה שמשתנה ללא הרף – רק לפני מספר חודשים השקענו וצבענו את הקוטג' בטורקיז והיום כבר ירוק זית הוא הדבר הבא. אז לא נצבע מחדש? כן ללא ספק!!

רוצים לשמוע על קבלנים בצפון? לפניכם מספר טיפים

לשמור על מראה הבית דורש לא מעט ולכן עדיף לחשוב לטווח הארוך.

חלוקת השטח – רצוי מאוד להשקיע זמן ומחשבה בסוגיה חשובה זו, חלוקת שטח בצורה נכונה אומרת ניצול נכון של השטח ויכולת מענה טובה לצרכיכם. אפילו אם הדירה שלכם קטנה ניתן לנצל בצורה מירבית את המעט שברשותכם כך שתקבלו את המירב.

משחק בצבע – צבע נותן אופי לחללים והוא בין הדברים הראשונים שהעיניים שלנו קולטות בכניסתנו לדירה שטרם היינו בה. ישנם גוונים שיכולים להיות במודה כשנחליט על השיפוץ ולצאת מהמודה עד שנכנס לדירה. לכן, מומלץ להתייעץ ולבדוק אילו סוגים של צבעים ישרתו אתכם לטווח הארוך. חשוב להתאים את צבע המשרד לריהוט.

עבודות בנייה – כי הבית כבר חייב את זה!

הילד עדיין ישן בחדר שלכם? היא חושבת שהגיע הזמן לשיפוץ? החברים יגידו שהיא צודקת. המון אנשים תמיד יגידו שזה שזה זמן לא טוב עכשיו ולא מבינים למה צריך לעשות שיפוץ הבית. עצרו לרגע ודמיינו , לא הייתם רוצים להרגיש כמו בבית מלון יום יום בביתכם במקום לקחת חופש ביוון?

שדרוג הדירה

גם אם רק עכשיו נכנסתם לוילה חדשה, מוכרים את הדירה להשכרה או שאתם חייבים כבר לשנות את ה"לוק" של הבית? צביעת הבית, ביצוע עבודות תחזוקה והקפדה עלמראה עכשווי יוסיפו לכם לשווי הנכס!!!

דירה ישנה ומוזנחת תדחה קונים עתידיים ואילו נכס שבוצעו בו שיפוץ והשקיעו במקום זמן וכסף גם ישדרג את רמת החיים וגם תוכלו למכור אותו ביותר קלות ותמורת סכום גדול יותר כשתחליטו לעבור.

צריכים עוד פרטים על שיפוצניקים בצפון? הכנסו לכתובת http://www.h100.co.il בו תמצאו פרטים ממיטב אנשי המקצוע בתחום – כי לבית שלכם מגיע את זה.

כתיבת תגובה