המקלחות נעימות יותר עם מקלחון עיסוי

חלונות, כיורים, מדרגות, קירות, כלים – כל כך הרבה זכוכית סביבנו בכל רגע נתון. אחד מהחומרים האהובים עלינו הוא זכוכית – חלקה או בעלת טקסטורה, עדינה או מחוסמת, במסגרת החלון, במדפים ושולחנות, לשימוש או לנוי, הזכוכית שולטת.
רוצים, למשל, מקלחון עיסוי? הנה פרטים על החומר המופלא מהמומחים ועל הדרכים למציאת זגגים ומשווקי זכוכית.

יש קונצונזוס! זכוכית היא אחד החומרים המדהימים, בעל תכונות שעושות אותו לפרקטי ואטרקטיבי – החומרים נמצאים בשפע בטבע, עיבודו חלק למגע ויפה למראה, עובדת שקיפותו הטבעית הופכת את הזכוכית לבחירה המתבקשת לחלונות ופתחים אחרים, עמידותו הרבה בשינויי טמפרטורה מקלים על שימושו בתחומי הבניה והעיצוב, ואכן נראה שחומר וותיק זה ממשיך לתפוס יותר מקום בבניינים, במשרדינו ובארכיטקטורה בכלל.

מחפשים שמשות? אין בעיה!

אין זה משנה אם אתם מחפשים מקלחוני זכוכית במבצע, מרהטים את הדירה ומעוניינים למצוא פריטי נוי, אם אתם מוכרחים לקנות חלונות חדשים או רק לתקן את הנוכחיים, לתקן שמשה פגומה או לשפץ חדר בבית, אתם מוכרחים למצוא חנויות זכוכית.

לפניכם מספר עצות בקטגוריית זכוכית וזגגות:

כמו בכל תחום אחר, גם לזכוכית יש רמות איכות משתנות. הדרך הנוחה ביותר להבטיח שאתם רוכשים חפץ מאיכות גבוהה היא לשאול את המוכר אם הוא בא עם תו תקן בינלאומי.

הבדלי המחירים בין המשווקים יכולים להגיע למאות אחוזים, אך גם פה, בדיוק כמו בביגוד, ברגע שיוצא קטלוג חדש, יורדים משמעותית מחירי העיצובים מהעונה שעברה.

במקרה שחלון נשבר במכונית או בבית, הקפידו לברר אם יש לכם ביטוח חלונות. ביטוח לדירה עשוי לכסות גם מפני שברים ונזקים לחלונות עם זכוכית, וביטוח רכב מקיף ברוב המקרים יכסה בפני מראות צד שבורות וחלונות.

מתעניינים בעוד טיפים? שואפים למצוא ארונות ויטרינה? בואו לאתר www.zegag.co.il/ לאינפורמציה חיונית בקטגוריית זגגות.

כתיבת תגובה