המשך כתבה מימון רכב

בסוכנות

כשאתה מממן קניית רכב באמצעות הסוכנות, אתה צריך לזכור שהאוצר וביטוח המחלקה היא לעתים קרובות מרכז רווח גדול יותר ממחלקת המכירות. מנהל העסקים  שולח מידע האשראי שלך למלווה (ים) שהם מתמודדים איתו. מנהל העסקים ואז לוקח את שיעור הריבית הנמוכה ביותר שאושר ומסמן אותו (מגדיל אותו). הסכום המסומן הוא הרווח של הסוכנות במימון רכב. אין חוק שאומר שהסוחר צריך לחשוף אותו הסימן, עד אליך. זו הסיבה שאתה צריך לשמור על הכובע שלך במשא והמתן לכל אורך התהליך! המימון הזה הוא בעצם מוצר אחר שהסוכנות מוכרת, ידוע כחוזה מכירה בתשלומי קמעוני (RISC).

תמריצים מיוחדים
אתה צופה בתכנית הטלביזיה בשעת הלילה המאוחרת האהובה עליך, ובין שמפו ואוכל מהיר הפרסומות אתה רואה מודעת מכונית שמציעה ריבית אפס אחוז או החזר 2000 $ על רכב אתה כבר חושב על קנייה לחודשים. וואו! מה עסקה! אתה צריך להגיע לסוכנות עכשיו! אז ביום שלמחרת, אתה עושה בדיוק את זה.

הנחות במפעל לצרכן
ראשית, בואו לגלות מה מההצעות האלה יש משמעות. בהנחת מפעל לצרכן, אין באמת שום עוקץ. אלה הם החזרי יצרנית הרכב מציעה ישירות אליך כתמריץ עבורך לקנות מכונית ספציפית. הם מציעים להם כשהם רואים מספר גדול יותר של מכוניות כאלה יושבות על מגרשי מכוניות ממה שהם היינו רוצים לראות. לכן, על מנת להזיז את המכוניות מהמגרשים (כלומר, לגרום לאנשים לקנות אותם), הם מציעים הנחה. ההחזרים הם לא חלק מהחבילה של הסוחר, ואפילו לא צריך להיכנס לפעולה כאשר אתה מנהל משא ומתן על מחיר המכירה עם איש המכירות. אל תיתן להם לנסות להשתמש בהנחה כדרך של עשיית מחיר הרכישה נמוכה יותר. יש לך את הבחירה של החלת ההחזר למקדמה שלך (או לא).

0% אפריל
ריבית אפס אחוזים? מי לא היה קופץ על זה? ואתה צריך לקפוץ על זה, אם אתה יכול להתמודד עם הטווח. לעתים קרובות (אך לא תמיד), על מנת לקבל מימון-אפס אחוז, אתה צריך להסכים להלוואה קצרה טווח, לפעמים 24 או 36 חודשים. פירושו שהתשלומים שלך הולכים להיות גבוהים למדי. כמובן, זה גם אומר שתהיה לך את ההלוואה  מהר יחסית (בהשוואה ל 48 הנפוצים יותר – לטווח 60-חודש). הנה כמה דברים שעשויים לבוא בינך וששיעור אפס אחוזים:

בנוסף לטווח הקצר יותר הרגיל של ההלוואה, שיש לך כדי להיות זכאי לשיעור זה. ברוב המקרים, אם ניקוד האשראי שלך הוא נמוך מ 680, אתה לא תהיה מסוגל לקבל את השיעור הנמוך ביותר.

אתה עשוי להיות מוגבל לרכישה ממה שעל מגרש, ולא להיות מסוגל להזמין רכב עם התכונות המדויקות רצויות.

דע כי על ידי הולך על הריבית הנמוכה אתה בדרך כלל מאבד את ההחזר במזומן. זה עסקה זו או אחרת – לא את שניהם.

במקרים רבים עדיף לך לקחת את ההנחה והמימון במקום אחר בשיעור גבוה יותר:

2.9% מימון סוחר

קח את ההנחה וכספים במקומות אחרים
מחיר הרכב
20,000 $

20,000 $
ערך טרייד
2,000 דולר

2,000 דולר
הנחה
$ 0

3,000 דולרים
סכום מימון
18,000 $

15,000 $
טווח (חודשים)
60

60
שיעור ריבית (אפריל)
2.9%

5.9%
תשלום חודשי
322.64 $

289.29 $
העלות הכוללת של הלוואה (P & I)
19,358.65 $

17,358.49 $

כדי להבין מהי העסקה הטובה ביותר בין נטילת החזר המזומן או אפריל הנמוך, אל תשכחו לנסות אותו החישוב לוקח את ההנחה ומימון עם הבנק שלך או איחוד אשראי. כמו כן, קראו על איך 10% יכולים לנצח 0% בכוח המשימה לצרכן לאתר אינטרנט נושאי רכב.

תוכניות לתואר אחרונים
יצרני רכב רבים מציעים תכנית מיוחדת "אחרונה בוגר מכללה" שנותנת לבוגרים חדשים הנחה ברכישת רכב חדש. החיסכון הוא בדרך כלל סביב 400 $. לכל יצרן יכולים להיות כללים שונים. לדוגמה, יש כמה כללים לגבי דגמים שלא נכללו ובחירת מכונית מסוחר המניות. הקפד לשאול על זה אם אתה בוגר טרי. (האחרון, עבור רוב היצרנים, כלומר בתוך השנים האחרונות.

הדבר החכם לעשות הוא לבקר באתר האינטרנט של היצרן לפני שאתה הולך לסוכנות אז אתה יודע מה מבצעים מיוחדים מוצעים ישירות מהיצרן.(הכתבה היא על סוכנויות רכב בארה"ב לכן המחירים רשומים בדולרים וייתכן שגם חלק מהדברים אינם מתאימים לסוכניות הרכב בארץ , אבל תמיד נחמד לקרוא ולקבל עוד אינפורמציה כיצד הדברים עובדים בחו"ל)

כתיבת תגובה