המשתלה היפה ביותר בנס ציונה.


מתים על עצי מנגו? זה המקום לקרוא על כל הדרכים המצוינות לשדרוג גינות, וגם לזכות ברעיונות מקוריים בנושא גינון וגננות.

גינה מעוצבת היא משאלה של אנשים רבים, וניתן להבין זאת. כאשר יש ברשותנו גינה אסתטית היא עשויה לשמש בשביל התרגעות בחוץ, לשם אירוח וגם לשם התחביב האהוב – עבודת גינון. הקושי הוא הדרך הלא פשוטה להשגת המטרה… מוכנים לצאת לדרך?

השלב הראשון הוא יצירת גינה – עוד אין לכם צמחי בית?

ההקמה של הגינה בביתכם, זהו חלק חיוני ביותר. השיטה שבה תקימו את הגינה, תשפיע לא מעט על התוצר העתידי. לכן, אין ברירה אלא לבדוק זאת עם מקצוענים לגבי אופן השימוש הנכון של המרחב שברשותכם, ולבדוק באופן מקצועי את הקרקע. בסופו של דבר, לא כל הפרחים אמורים להתאים לכל סוג של קרקע, ולכן כדאי לדעת מה ניצב בפניכם.

השלב השני – העבודה האמיתית.

אתם מסוגלים לכך? צריכים דשא סינטטי? זה בלתי אפשרי לדבר על גינה אמיתית מבלי להזכיר את השעות הרבות של עבודת השתילה. יש צורך לבחור פרחי בר ועצים, ואחר כך להתחיל בנטיעה ובזריעה. עבודה זו אינה נעימה תמיד, ברם התמורה שתקבלו שווה כל שנייה ואת כל האנרגייה שהשקעתם!

בדיוק עכשיו יש אפשרות להתחיל לשקול את הפרטים הקטנים!

גינה פרטית זה לא רק עניין של פרחים או משתלות נס ציונה, יש גם פסלי שיש, מזרקות נוי ואפילו נורות תאורה מיוחדות. זה השלב המהנה ביותר כי עכשיו אתם יכולים ללכת ולמצוא פעמונים לגינה ולהפוך את המקום לגן בוטני של ממש. כל הדברים הקטנים מסוגלים לחולל שינוי גדול, ואתם תופתעו כשתראו כמה שונה תהיה הגינה בעקבות כמה נגיעות של דקורציה ועיצוב.

רוצים לדעת יותר על מקצוע הגינון? צריכים עוד טיפים בשביל אוהבי צמחים? כדאי לכם להיעזר במאמרים מקצועיים. עבודה מהנה!

כתיבת תגובה