הנגר הכי טוב בנתניה

הדירה משעממת?

בהנחה ולמרות המחירים בארץ קניתם בית חדש, שכרתם דירה חדשה או שעכשיו מצבכם הפיננסי נראה מבטיח, כדאי לשדרג את עיצוב הבית. רוב האנשים מעבירים שעות ארוכות בין קירות הבית, ומראה המקום מאוד משפיע על מצב הרוח. זאת הסיבה שמומחים רבים מספרים לנו ששינוי קטן בבית כל מס' חודשים, לא בהכרח עיצוב קיצוני, ישנה מאוד את הצורה שבה אנו תופסים את חיינו בבית.

עיצוב מדהים – מהן האפשרויות?

תיקון מרצפות, אריחים צבעוניים, נגר נתניה, צביעת הסלון, נסיעה בהולה לאיקאה… אם אתם חפצים בשינוי או שדרוג של הבית, יש הרבה אפשרויות, בשלב הזה רק צריך להתחיל. מס' הצעות פשוטות לעיצוב מחודש של הבית:

לא לפחד מצבע – אנו נמצאים בעולם שכולו צבעים, ואין שום סיבה להותיר את הצבע מחוץ לביתכם. לסייד את החדר או קיר בודד, להדביק טפט מעניין או להשקיע בציור קיר, כל אחד מאלה יוכל לשפר את העיצוב בלי לשבור קירות. תהיו בהלם כשתגלו כמה ישפיעו הצבעים על המצב רוח שלכם.

מציאת ריהוט – בין אם קניתם בית חדש ובין אם החלטתם על שדרוג, עם הרהיטים הנכונים יש אפשרות להפיץ בבית שלכם אווירה ביתית. החליטו על רהיטי בית שמבטאים את טעמכם האישי, השתדלו לא לחרוג מהתקציב שהגדרתם לכך וקחו בחשבון את הפן הפראקטי.

להזיז את הרהיטים בבית – אתם מאמינים שתמיד יש צורך לרוץ ולקנות כיסאות, ספות, שולחנות או אולי Cedar Home Art? בלא מעט מקרים בהחלט כדאי להשתמש במשאבים הקיימים. שפרו את המצב ע"י הזזת הריהוט לעיצוב מוצלח יותר. אחרי הכל, מישהו קבע שהמיטה חייבת להימצא בקצה החדר?

לפעול לבד או להיעזר במעצב מקצועי?

מעצבי פנים מוכשרים יוכלו להציג פיתרונות שודאי לא הכרתם, ובלא מעט מקרים הם מציעים הצעות יצירתיות כדי להפוך גם דירה קטנה למקום נעים. אבל לשכור איש מקצוע בהחלט עולה כסף, ולא פשוט לאתר את האדם שהכי מתאים עבורכם. אם פיננסית אתם יכולים להרשות זאת, ואם מדובר במעצב שמבין אתכם, אז כדאי לשכור את שירותיו.

אם יש צורך במידע נוסף לגבי עיצוב דירות, עיינו באתר. שיפוץ נעים!

כתיבת תגובה