הסעות באר שבע – מטיילי נהורה בע"מ

שירותי הסעות לתלמידים בבאר שבע
שירות הסעות לתלמידי בית ספר וגנים הינו הנפוץ והגדול מבין רבדי ההסעות בענף.
באר שבע מפעילה מעל 120 גנים ובתי ספר שונים בעיר והתלמידים מוסעים מבתיהם באמצעות קווי הסעות מסודרים היוצאים למכרז מדי 3 שנים.
מטיילי נהורה מפעילה שירותי הסעות לתלמידים בבאר שבע ונמנית בין 5 החברות המובילות בעיר.
מטיילי נהורה הינה ספקית הסעות מורשית בבאר שבע.
הסעות תלמידים מבוצע על ידי מספר רב של חברות הסעה מה שחשוב בעיקר כשצורכי סוג שירות זה הוא לשכור חברה עם רישיונות מתאימים בעלת תווי תקן ממכון התקנים של איכות בהסעות ובטיחות בתעבורה הנקראים איזו 9301 ואיזו 9001 המפקחים בודקים מדי שנה באמצעות בודקי חוץ ממכון התקנים את תיקנות האוטובוסים ניהול רישיונות ואישורי החברה וחידושם , תיחזוק האוטובוסים במוסכים מתאימים , וניהול החברה לפי תקני תו התקן.
הסעות לעובדים בעיר באר שבע
באר שבע גדלה וצמחה ועם השנים נפתחו מפעלים רבים ובתי תעשייה שונים הזקוקים לשירותי הסעות בבאר שבע מדי יום.
ההסעות לעובדים בבאר שבע יוצאות בשעות הבוקר המוקדמות אל המפעלים וחוזרות בסיום משמרות העובדים במפעלים

באר שבע כעיר גדולה זקוקה מעת לעת גם לשירות השכרת אוטובוס לטיולים עבור תושביה ותלמידיה…

סוג שירות זה מחייב את הנהגים בסובלנות יתרה אל מול רצונות וגחמות העובדים העייפים שמבצעים עבודות שוחקות וקשות במפעליהם וצריכים מדי פעם אקסטרא שירות בהמתנה מחוץ לביתו של העובד כשההסעות מחכות ממש בחוץ לבואו או הפעלת שיקול דעת בעת ויכוח או חוסר שביעות רצון עובד שמוסע בהסעה וסובלנות בתגובותיהם מולו.

לסיכום


מטיילי נהורה בע"מ, חברת הסעות מהגדולות בדרום בכלל ובבאר שבע בפרט בעלת תו תקן איכות איזו 9001 ותקן בטיחות איזו 9301 מעניקה שירותי הסעות בבאר שבע לעובדים ותלמידים בצורה מקצועית ובמחירים אטרקטיביים.
לשיחת יעוץ, הצעות או המלצות על שירותנו התקשרו עכשיו ל-08-6848841 שלוחה 2 ונציגת ההזמנות שלנו תענה על כל שאלה ותשמח להעניק לכם הצעת מחיר.

כתיבת תגובה