הסעות לאירועים – מה חשוב לבדוק?

אם אתם מצויים בשלבי תכנון אירוע, אתם ודאי יודעים שאחרי שדאגתם למקום האירוע, לקייטרינג, להפעלות, להזמנות ולאטרקציות, מגיע הרגע לדאוג לנושא של הסעות לאירועים וכחלק מכך להקפיד ולבחור את החברה שתיתן לכם את השירותים הללו. אז נכון שעצם העובדה שאתם שמים דגש על השירות הזה, זה לא עניין של מה בכך, אבל לא הייתם רוצים לדעת שהאורחים שלכם יגיעו לאירוע שלכם לדוגמא באוטובוס בלי מזגן או שימצאו את עצמם חצי שעה מחכים בחוץ לכלי הרכב שהיה אמור לאסוף אותם וכל זאת רק בגלל שלא וידאתם כראוי שאותה חברת הסעות לאירועים היא חברה רצינית, מקצועית, בעלת ניסיון בתחום, שיש ברשותה אוטובוסים ומיניבוסים נוחים עם כל התנאים המתבקשים.

הסעות לאירועים – אז מה חשוב לבדוק מול אותה חברת הסעות?


כאמור, בכדי ששירותי הסעות לאירועים יענו על הציפיות, שהם להביא את האורחים שלכם בשלום ועם הרבה מצב רוח למקום האירוע ויחזירו אותם באותה צורה לביתם בסיום האירוע, חשוב קודם כל לוודא שמדובר בחברת הסעות לאירועים מקצועית שיש ברשותה את כל האישורים והתעודות הנדרשות למתן השירות. בנוסף, חשוב לוודא ולהתעניין בכלי הרכב שברשות החברה: באלו כלי רכב הם משתמשים? מה הדגם והשנה? האם יש מזגן עובד וכדומה. בנוסף, חשוב לבדוק שעובדי החברה ובעיקר הנהגים הם אנשי מקצוע מנוסים ודייקנים, שיש ברשותם את הרישיונות המתאימים, שהם דייקנים ושהם מכירים את הכבישים והדרכים בארץ ובעיקר באזור בו אתם נזקקים לשירות. זאת כאמור, בכדי לוודא שהאורחים שלכם יגיעו בבטיחות ובזמן למקום האירוע.

להגיע בזמן ולעזוב בזמן

במידה ווידאתם את כל הפרטים שצוינו ובחרתם בסופו של דבר בחברת הסעות לאירועים מקצועית שנותנת גם שירות הסעות באשדוד ובדרום בכלל, תוכלו להבטיח לעצמכם שהאורחים שלכם (לפחות אלו שיגיעו בהסעות) יגיעו אל מקום האירוע בזמן ובאותה מידה גם יעזבו בזמן. זה לא הכי נעים שאורחים מגיעים באיחור משמעותי או לחילופין עוזבים את האירוע הרבה לפני שהוא יסתיים. במידה ובחרתם בצורה נכונה באותה חברת הסעות לאירועים ובנוסף סגרתם מול נציגיה את כל הפרטים הרלוונטיים, תוכלו להיות בראש שקט בידיעה שהאירוע יתנהל מבחינת הזמנים כפי שאתם מצפים.

כתיבת תגובה